Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 26 Marca 2018
 
 
 
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy rozstali się z MalyDziennik.pl. ,,Kontynuowanie tego nie miało sensu"
 
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy nie są już właścicielami serwisu MalyDziennik.pl, który założyli w 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich udziały w witrynie przejęła firma Net Media Broker. - Na samym początku popełniliśmy kilka błędów prawnych i tak się to skończyło - mówi nam Tomasz Terlikowski. więcej
 
 
,,Top Model" po 2 latach przerwy wróci do TVN
 
Stacja TVN planuje realizację siódmej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”. Prawdopodobnie program trafi do jesiennej ramówki stacji - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Powstanie trzeci sezon serialu ,,W rytmie serca". Nina Terentiew: Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka
 
Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji trzeciego sezonu serialu „W rytmie serca” w jesiennej ramówce 2018 roku. - Bardzo się cieszę z tego serialu - zarówno z jego jakości jak i wyników. Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)
 
W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl. więcej
 
 
Gremi Media z limitem kredytowym z obniżonym o 4 mln zł, powodem niespełnienie części warunków umowy z bankiem
 
Firma Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) podpisała z ING Bankiem Śląski aneks do umowy kredytowej, na mocy którego limit kredytowy został obniżony z 29,96 do 25,96 mln zł. Powodem jest naruszenie przez spółkę dwóch z pięciu dodatkowych zobowiązań związanych z kredytem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych więcej
 
Prezes BGŻ BNP Paribas osobiście przeprosił Wardęgę za nieprofesjonalną obsługę. "Serdeczny, ludzki gest" więcej
 
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów na żywo w Polsacie, będą dwa dodatkowe kanały sportowe więcej
 
Aleksander Kutela: Wchodzimy w formaty audio, będą subskrypcje w serwisach Grupy Onet-RASP więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Specialist K2
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Onet.pl
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich TVN
Ad Product Manager Media Impact Polska
Dziennikarz/Redaktor Newsowy, Fakt Gwiazdy Onet.pl
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Wydawca Strony Głównej Onet.pl
Specjalista ds. Eventów Onet.pl
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Top Model" po 2 latach przerwy wróci do TVN

Stacja TVN planuje realizację siódmej edycji reality-show „Top Model. Zostań modelką”. Prawdopodobnie program trafi do jesiennej ramówki stacji - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Powstanie trzeci sezon serialu ,,W rytmie serca". Nina Terentiew: Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka

Telewizja Polsat podjęła decyzję o emisji trzeciego sezonu serialu „W rytmie serca” w jesiennej ramówce 2018 roku. - Bardzo się cieszę z tego serialu - zarówno z jego jakości jak i wyników. Tadeusz Lampka to bardzo dobra marka - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie)

Historia Adama Kruka jest intrygująca i zasiewa w umyśle widza ziarno niepewności: czy wszystko, co oglądamy na ekranie dzieje się naprawdę? W scenariuszu widać inspiracje mrocznymi skandynawskimi i francuskimi produkcjami. Mocną stroną jest obsada aktorska i reżyseria, a słabszą - udźwiękowienie - nowy serial Canal+ pt. „Kruk. Szepty słychać po zmroku” oceniają Kaja Szafrańska, Dawid Muszyński i Wojciech Krzyżaniak. więcej

,,SOS - Sablewska o stylu 2" w jesiennej ramówce TVN Style. ,,Maja Sablewska robi wiele dobrego dla kobiet"

W jesiennej ramówce 2018 roku TVN Style pokaże drugi sezon programu Mai Sablewskiej „SOS - Sablewska o stylu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności i podjęliśmy już decyzję o kontynuacji - mówi nam Joanna Tylman, szefowa TVN Style. więcej

UPC Polska wycofuje się z kupna Multimedia Polska. UOKiK: fuzja ograniczyłaby konkurencję w 11 miastach

Operator telekomunikacyjny UPC Polska wycofał się z ogłoszonego jesienią ub.r. kupna 100 proc. akcji Multimedia Polska. - Nie udało nam się dojść do porozumienia ze sprzedającym co do zrewidowanych warunków handlowych transakcji, które uwzględniałyby obecne uwarunkowania regulacyjne i rynkowe - uzasadnia firma. więcej

390 tys. widzów ,,Najśmieszniejszych". TV Puls wygrywa z TV4 i TVN7

Nowe kabaretowe show Telewizji Puls „Najśmieszniejsi” ogląda średnio 388 tys. osób. Program podnosi średnie dobowe wyniki TV Puls, a stacja w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Przedpremiery widowiska w Puls 2 gromadzą 195 tys. oglądających. więcej

1,4 mln widzów ogląda 15. edycję ,,Postaw na milion"

Piętnasty sezon „Postaw na milion” ogląda średnio 1,36 mln osób. TVP2 w paśmie emisji teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Bake off - Ale ciacho!" w nowym paśmie ma o 550 tys. widzów mniej

Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech odcinkach w nowym paśmie ogląda średnio 774 tys. osób, o 550 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Wojenne dziewczyny 2" startują w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time

Telewizyjna Jedynka rozpoczyna dzisiaj emisję drugiego sezonu misyjnego serialu „Wojenne dziewczyny”. Produkcja będzie emitowana w niedziele o godz. 20.10, a w dniu premiery stacja pokaże dwa odcinki. więcej

1,15 mln widzów ,,Alarmu!". TVP1 przegrywa z konkurencją. ,,Zainteresowanie w starszych grupach wiekowych"

Nowy program interwencyjny „Alarm!” ogląda średnio 1,15 mln osób. TVP1 w paśmie emisji audycji wypada najgorzej w rynku na tle swoich głównych konkurentów. - Średnie wyniki audycji są niższe od konkurencyjnych programów interwencyjnych, szczególnie w młodszych grupach wiekowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wojtal z Mediacom. więcej

Pilotowy odcinek ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" przez tydzień obejrzało ponad 380 tys. widzów

W ciągu pięciu dni od premiery serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” pierwszy odcinek polskiej produkcji obejrzało w sumie ponad 380 tys. osób, z czego 225 tys. to widzowie niedzielnej premiery w Canal+ i Canal+1. więcej

980 tys. widzów debiutu ,,Wyjdź za mnie" w Polsacie

Pokazany w czwartek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie” oglądało średnio 979 tys. widzów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Politycy PiS i Zjednoczonej Prawicy dominują w radiowych programach publicystycznych

W styczniu i lutym br. w radiowych programach publicystycznych w styczniu i lutym br. najczęściej pojawiali się przedstawiciele PiS/Zjednoczona Prawica. Dotyczy to zarówno stacji publicznych, jak i komercyjnych - wynika z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez Centrum Monitorowania Dyskursu Publicznego. więcej

 
RPO do ministra infrastruktury: niepełnosprawni nie powinni potwierdzać na poczcie zwolnień z abonamentu

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar przekazał ministrowi infrastruktury Andrzejowi Adamczykowi skargi od niepełnosprawnych i starszych osób na sposób pobierania od nich opłat abonamentowych. RPO uważa, że takie osoby nie powinny przychodzić na pocztę, by potwierdzać swe uprawnienia do zwolnień z opłat. więcej

 
RMF FM liderem w Trójmieście. Złote Przeboje Trefl ostro do góry

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PKP Intercity szuka agencji do obsługi przez dwa lata w social media

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową, strategiczną obsługę w mediach społecznościowych. Wybrana firma będzie dla niej pracować przez dwa lata. więcej

Jakub Biel odchodzi z Solgazu

Jakub Biel po 4,5 roku pracy odchodzi z Solgazu, firmy zajmującej się produkcją sprzętu AGD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio był tam dyrektorem ds. marketingu i handlu. więcej

Odeta Moro w pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Matrix (wideo)

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową kosmetyków do koloryzacji włosów marki Matrix. Ambasadorką akcji została dziennikarka i prezenterka Odeta Moro. Działania przygotowała agencja Digital Kingdom. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 17 proc. i 3,8 mln zł zysku

W ub.r. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 16,9 proc. do 110,32 mln zł oraz 3,79 mln zł zysku netto (wobec 417 tys. zł w 2016 roku). - Wszystkie segmenty operacyjne Grupy zrealizowały lub przekroczyły swoje założenia biznesowe na rok 2017 - podkreśla prezes firmy Tomasz Tomczyk. więcej

Tomasz Woźniak w e-commerce design Saatchi & Saatchi IS, Natalia Ćwiek z awansem

Do struktury e-commerce design w Saatchi & Saatchi IS dołączył Tomasz Woźniak jako ecommerce design lead. Z kolei Natalia Ćwiek awansowała na stanowisko senior ecommerce designer i team leader. więcej

,,Błogie chwile" w promocji lodów Grand (wideo)

Na początku kwietnia ruszy konkurs promujący lody Grand (produkowane przez PPL Koral). Akcja będzie realizowana pod hasłem „Błogie chwile”. więcej

Wavemaker zajmie się obsługą IKEA w Stanach Zjednoczonych

IKEA wybrała w przetargu na obsługę mediową w Stanach Zjednoczonych agencję Wavemaker (GroupM). Wcześniej za planowanie i zakup mediów do jej kampanii na rynku amerykańskim odpowiadał MEC. więcej

,,Welcome Home" w reklamie głośnika Apple HomePod (wideo)

Apple udostępniło niedawno kilkuminutowy spot promujący inteligentny głośnik HomePod. Zapraszamy do obejrzenia reklamy, a także materiału pokazującego jak przebiegała praca na jej planie. więcej

Zlatan Ibrahimović wita się z Los Angeles Galaxy w całostronicowej reklamie

Piłkarz Zlatan Ibrahimović, który właśnie został nowym zawodnikiem występującego w MLS klubu Los Angeles Galaxy postanowił przywitać się z miastem w nietypowy sposób. Zrobił to za pośrednictwem całostronicowej reklamy prasowej. więcej

Wampiry u dentysty reklamują Konto Active w eurobanku (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej eurobanku z udziałem trójki wampirów promowane jest Konto Active. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa, Propeller Film, Platige Image i Starcom. więcej

Manchester City w kampanii ,,#SameGoals" zachęca dziewczęta do gry w piłkę nożną (wideo)

Angielski klub Manchester City kampanią „SameGoals promuje piłkę nożną wśród kobiet. Chce je zachęcić do uprawiania tej dyscypliny sportu. więcej

Papierowa pachnąca marynarka naturalnych rozmiarów reklamuje Old Spice

Marka Old Spice wykorzystała do promocji w prasie niestandardową reklamę - w formie pełnowymiarowej, czerwonej marynarka, która pachnie. Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland. więcej

180heartbeats + Jung v Matt zajmie się obsługą Grupy PSA na targach Poznań Motor Show

Grupa PSA wybrała w przetargu agencję 180heartbeats Jung v Matt do kompleksowej organizacji stref ekspozycyjnych marek samochodowych Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show. więcej

Krystyna Czubówna reklamuje szkła okularowe JZO

Firma JZO rozpoczęła kampanię z udziałem lektorki Krystyny Czubówny promującą progresywne szkła okularowe. Jest to kontynuacja akcji społecznej pod hasłem „Czas na wzrok 40+”. więcej

Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych

W Kanadzie powstała kampania społeczna #LetsTalkBalls, która w nietypowy sposób zachęca młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych. więcej

CCC reklamuje buty New Balance i Puma dla dwudziestolatków (wideo)

Nowa odsłona kampanii sieci sklepów obuwniczych CCC pod hasłem „Go for more - idę po więcej” skierowana jest do osób w wieku studenckim. Za jej przygotowanie i realizację wspólnie z marketerem odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i MullenLowe MediaHub. więcej

 
 
 
PRASA
 
Gremi Media z limitem kredytowym z obniżonym o 4 mln zł, powodem niespełnienie części warunków umowy z bankiem

Firma Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) podpisała z ING Bankiem Śląski aneks do umowy kredytowej, na mocy którego limit kredytowy został obniżony z 29,96 do 25,96 mln zł. Powodem jest naruszenie przez spółkę dwóch z pięciu dodatkowych zobowiązań związanych z kredytem. więcej

IPN z dodatkiem w dziennikach Polska Press Grupy i audycją w Radiu Kielce o ratowaniu Żydów przez Polaków w czasie II wojny światowej

W poniedziałek 26 marca trzynaście dzienników Polska Press Grupy ukaże się z dodatkiem edukacyjnym Instytutu Pamięci Narodowej, pt. „Sprawiedliwi wśród Narodów Świata". Publikacja ma związek z przypadającym 24 marca Narodowym Dniem Pamięci Polaków Ratujących Żydów pod okupacją niemiecką. więcej

Wojciech Czuchnowski i wydawca ,,Gazety Wyborczej" muszą przeprosić PiS za porównanie do państwa mafijnego

Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok sądu pierwszej instancji, orzekając, że Wojciech Czuchnowski i wydająca „Gazetę Wyborczą” firma Agora mają przeprosić Prawo i Sprawiedliwość za zawarte w artykule Czuchnowskiego stwierdzenie: „tak działa państwo mafijne”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Małgorzata i Tomasz Terlikowscy rozstali się z MalyDziennik.pl. ,,Kontynuowanie tego nie miało sensu"

Małgorzata i Tomasz Terlikowscy nie są już właścicielami serwisu MalyDziennik.pl, który założyli w 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich udziały w witrynie przejęła firma Net Media Broker. - Na samym początku popełniliśmy kilka błędów prawnych i tak się to skończyło - mówi nam Tomasz Terlikowski. więcej

Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)

W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl. więcej

Nowy Chrome zablokuje automatyczne wideo

Nowa wersja przeglądarki Chrome oznaczona numerem 66 - dzięki technologiom heurystycznym - dostosuje sposób emitowania filmów wideo wyświetlanych na stronach internetowych. W zależności od zachowań użytkowników na części witryn wideo będzie odtwarzane automatycznie, na innych funkcja autoplay zostanie zablokowana. więcej

W prasowych reklamach Facebook przeprasza za aferę z Cambridge Analytica. ,,To było nadużycie zaufania"

W całostronicowych reklamach zamieszczonych w największych tytułach prasowych w USA i Wielkiej Brytanii Facebook przeprosił za udostępnienie danych 50 milionów użytkowników serwisu. - To było nadużycie zaufania, przykro mi że nie zrobiliśmy więcej gdy był na to czas - przyznał w ogłoszeniu Mark Zuckerberg, szef Facebooka. więcej

Fake newsy codziennością dla połowy Polaków, 80 proc. ocenia je za zagrożenie dla demokracji

Niemal co drugi Polak twierdzi, że codziennie lub prawie codziennie spotyka się z wiadomościami, czy informacjami, które ich zdaniem zniekształcają rzeczywistość lub nawet są nieprawdziwe - wynika z badania Kantar Public. więcej

Elon Musk usuwa profile SpaceX i Tesli na Facebooku

Szef Tesla Motors Elon Musk wspiera akcję usuwania kont z Facebooka, którą uruchomiono po tym, jak media ujawniły, że Cambridge Analytica wykorzystała nielegalnie dane ok. 50 mln użytkowników tej platformy społecznościowej. Profile swoich marek usunęły jako pierwsze Mozilla i Commerzbank. więcej

Mark Zuckerberg wezwany na przesłuchania przez Kongres USA

Dwie komisje Kongresu USA wezwały Marka Zuckerberga, szefa Facebooka do osobistego udziału w przesłuchaniu mającym wyjaśnić kontrowersyjne wykorzystanie danych około 50 milionów użytkowników serwisu. Rzecznik Facebook nie potwierdził jeszcze czy Zuckerberg stanie przed amerykańskimi kongresmenami, do przesłuchań może dojść w kwietniu. więcej

Netflix planuje serial dokumentalny o Formule 1, jednym z producentów twórca ,,Senny"

Netflix chce przygotować dokumentalny serial poświęcony wyścigom Formuły 1. Jednym z twórców serii będzie James Gay-Rees, producent filmu biograficznego „Senna”. Termin premiery przewidziano na początek 2019 roku. więcej

Szef Apple: Potrzebne są przepisy regulujące wykorzystanie danych internautów

Tim Cook, szef Apple uważa, że potrzebne są odpowiednie regulacje prawne dające użytkownikom internetu pełną kontrolę nad tym w jaki sposób są wykorzystywane ich prywatne dane. - Od lat martwiliśmy się, że internauci nie wiedzą co dzieje się z informacjami na ich temat i że te dane mogą zostać wykorzystane bez zgody użytkowników. Te obawy właśnie się sprawdziły - przyznał szef Apple. więcej

IAB Polska w konsorcjum IAB Technology Laboratory

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył do grona członków IAB Technology Laboratory. To niezależny, międzynarodowy ośrodek badawczo-rozwojowy, zajmujący się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań technologicznych. więcej

Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych

Wykorzystanie danych 50 milionów użytkowników Facebooka do celów politycznych przy wyborach w USA oraz kampanii związanej z Brexitem wywołało burzę wokół serwisu kierowanego przez Marka Zuckerberga oraz największy kryzys w historii tej platformy. - Afera z Cambridge Analytica spowoduje spadek zaufania do Facebooka, ale go nie zatopi. Jeśli nie zostaną wprowadzone regulacje, to w przyszłości media społecznościowe znowu posłużą do politycznego handlu danymi o użytkownikach - oceniają eksperci. więcej

Będzie serial ,,Kobiety mafii" na podstawie filmu Patryka Vegi

Miesiąc temu w kinach premierę miał kolejny film Patryka Vegi „Kobiety mafii”, który doczeka się kontynuacji w formie kilkuodcinkowego serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prawdopodobnie serial trafi na platformę Showmax. więcej

TVP Info najchętniej śledzonym przez polskich parlamentarzystów profilem medium na Twitterze, Konrad Piasecki liderem dziennikarzy

Polscy posłowie i senatorowie na Twitterze najczęściej śledzą profile mediów informacyjnych - TVP Info i TVN24. Spośród dziennikarzy najchętniej obserwowani są Konrad Piasecki, który znacznie wyprzedza Katarzynę Kolendę-Zaleską i Tomasza Lisa. Zestawienie po raz czwarty przygotowała agencja Hill+Knowlton Strategies we współpracy z serwisem Twiangulate, specjalizującym się w głębokiej analityce Twittera.  więcej

Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a

Każdego dnia użytkownicy internetu są zalewani wieloma przekazami reklamowymi. Jak dotrzeć do nich ze swoją reklamą, przyciągać i zatrzymać ich uwagę? Kilka wskazówek zaprezentował w czasie swojej wizyty w Polsce Daren Poole, global creative domain lead, insights w Kantar. więcej

Kultowe filmy grupy Monty Pythona trafią do oferty Netflixa, będą dostępne także w Polsce

Od połowy kwietnia 2018 roku w bibliotece Netflixa mają się pojawić filmy wyprodukowane przez grupę Monthy Pytona. W ofercie znajdą się między innymi „Latający Cyrk Monty Pythona”, „Żywot Briana" i „Sens życia wg Monty Pythona". Jak ustaliły nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl kultowe produkcje trafią też do polskiej wersji Netflixa, jednak lista tytułów nie jest jeszcze znana. więcej

W Polsce ma powstać centrum logistyczne Alibaba Group

Alibaba Group wspólnie z firmami logistycznymi Worldwide Logistics i ATC Cargo zamierza uruchomić w Polsce duże centrum logistyczne, które ma obsługiwać kilka krajów europejskich. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Fake newsy codziennością dla połowy Polaków, 80 proc. ocenia je za zagrożenie dla demokracji

Niemal co drugi Polak twierdzi, że codziennie lub prawie codziennie spotyka się z wiadomościami, czy informacjami, które ich zdaniem zniekształcają rzeczywistość lub nawet są nieprawdziwe - wynika z badania Kantar Public. więcej

Bartłomiej Niedbał dyrektorem zarządzającym ABR Sesta

Bartłomiej Niedbał objął nowo utworzoną funkcję dyrektora zarządzającego ABR Sesta. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Great Story Community wypromuje kosmetyki Phyto Paris

Agencja Great Story Community / Cappuccino Public Relations wygrała przetarg na realizację działań komunikacyjnych dla marki dermokosmetyków Phyto Paris (Ales Groupe Polska). więcej

Kogifi nowym klientem Good One PR

Agencja Good One PR odpowiada za działania komunikacyjne akceleratora startupów Kogifi. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Na stacjach Orlenu mobilni kasjerzy przyjmą opłatę za tankowanie. ,,Stałe, niepotrzebne koszty"
Zarząd Cyfrowego Polsatu zarobił w ub.r. 15,4 mln zł, Orange Polska - 19,7 mln zł, a Play - 34,9 mln zł
Na kwiecień Atari zapowiada konsolę do gier VCS w cenie 300 dolarów
Za 40 milionów dolarów Google przejmuje firmę Lytro by wykorzystać jej fotograficzne patenty
Smartbook 133S - nowy ultrabook Prestigio w Polsce w cenie od 1,2 tys. zł (wideo)
,,Welcome Home" w reklamie głośnika Apple HomePod (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Na stacjach Orlenu mobilni kasjerzy przyjmą opłatę za tankowanie. ,,Stałe, niepotrzebne koszty"
Zarząd Cyfrowego Polsatu zarobił w ub.r. 15,4 mln zł, Orange Polska - 19,7 mln zł, a Play - 34,9 mln zł
Volkswagen pokazał nowego SUV-a Touareg (wideo)
Ryanair będzie latał na Ukrainę, bilety w cenach od 39 zł
Sprawa Cambridge Analytica nie zatopi Facebooka, ale potrzebna regulacja mediów społecznościowych
W Polsce ma powstać centrum logistyczne Alibaba Group
Stopa bezrobocia może spaść poniżej 6 proc.
Inwestycje przedsiębiorstw w 2017 r. dalekie od optymizmu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie)
Netflix planuje serial dokumentalny o Formule 1, jednym z producentów twórca ,,Senny"
,,Wojenne dziewczyny 2" startują w TVP1. Emisja w niedzielnym prime-time
Będzie serial ,,Kobiety mafii" na podstawie filmu Patryka Vegi
Kultowe filmy grupy Monty Pythona trafią do oferty Netflixa, będą dostępne także w Polsce
Pilotowy odcinek ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" przez tydzień obejrzało ponad 380 tys. widzów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj