Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Maja 2018
 
 
 
TVN rozpoczyna zdjęcia do ,,Pułapki" z Agatą Kuleszą. Stacja pokaże jesienią dwa nowe seriale
 
Do jesiennej ramówki TVN trafią dwa zupełnie nowe seriale kryminalne - „Pułapka” i „Pod powierzchnią”. Prace na planie „Pułapki” z Agatą Kuleszą w roli głównej rozpoczynają się już w środę 9 maja, a zdjęcia będą prowadzone w Warszawie i na Mazurach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Celeda ma przejść do Radia ZET
 
Michał Celeda, dotychczas wicedyrektor programowy i muzyczny, który był związany z Radiem Eska (Grupa ZPR Media) przez 17 lat ma wkrótce rozpocząć pracę w Radiu ZET - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W Polsce sprzedaje się coraz mniej egzemplarzy gazet i magazynów. Bauer największym wydawcą (raport)
 
W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer. Wśród 20 największych spółek wzrost zanotowało tylko Westa-Druk wydające „Tygodnik Angorę” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Po agresji uczestników ,,Warsaw Shore" MTV rozważa rezygnację z formatu. ,,Nie wykluczamy kontynuacji"
 
W ostatnim odcinku reality-show „Warsaw Shore” widzowie obejrzeli krwawą bójkę wśród uczestników, przez co jeden z nich trafił do szpitala. Stacja MTV Polska zerwała współpracę z agresorami, a teraz rozważa zakończenie realizacji formatu. - Rozpatrujemy różnorodne możliwości, oczywiście nie wykluczamy, że „Warsaw Shore” będzie kontynuowany - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Denis Pluskota, PR manager Viacom International Media Networks Europe. więcej
 
 
Polska Fundacja Narodowa i Mateusz Kusznierewicz spierają się ws. jachtu do rejsu na 100-lecie niepodległości
 
Polska Fundacja Narodowa zakończyła współpracę z Fundacją Navigare i Mateuszem Kusznierewiczem przy realizacji projektu „Polska 100” obejmującego głównie rejs dookoła świata. PFN swoją decyzję uzasadnia utratą zaufania do fundacji Kusznierewicza. Ta druga twierdzi, że PFN nie sfinalizowała jeszcze kupna jachtu i nie zapłaciła za jego remont. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP uruchomi kanał w jakości 4K. Na początek transmisje z mundialu w Rosji więcej
 
TVP akredytowała ponad 150 osób na mundial w Rosji. To siedem razy więcej niż w Brazylii więcej
 
,,Wydarzenia" w Polsacie wyprzedziły ,,Teleexpress" w TVP1 (dane za kwiecień) więcej
 
Polsat i TVN liderami w kwietniu. Seriale TVP2 ratingowymi hitami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Digital Communication Junior Planner Buyer Wavemaker
Specjalista ds. marketingu i promocji marki Polo TV Grupa ZPR Media
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Graphic Art Director MAKATA
Kreatywny El Padre
Traffic Manager LiquidThread
Graphic Designer LiquidThread
Senior Digital Communications Planner Starcom
Digital Strategist Starcom
Reżyser /Realizator B3 Films
Web Analyst Starcom
Ad Performance Product Manager Media Impact Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN rozpoczyna zdjęcia do ,,Pułapki" z Agatą Kuleszą. Stacja pokaże jesienią dwa nowe seriale

Do jesiennej ramówki TVN trafią dwa zupełnie nowe seriale kryminalne - „Pułapka” i „Pod powierzchnią”. Prace na planie „Pułapki” z Agatą Kuleszą w roli głównej rozpoczynają się już w środę 9 maja, a zdjęcia będą prowadzone w Warszawie i na Mazurach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Po agresji uczestników ,,Warsaw Shore" MTV rozważa rezygnację z formatu. ,,Nie wykluczamy kontynuacji"

W ostatnim odcinku reality-show „Warsaw Shore” widzowie obejrzeli krwawą bójkę wśród uczestników, przez co jeden z nich trafił do szpitala. Stacja MTV Polska zerwała współpracę z agresorami, a teraz rozważa zakończenie realizacji formatu. - Rozpatrujemy różnorodne możliwości, oczywiście nie wykluczamy, że „Warsaw Shore” będzie kontynuowany - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Denis Pluskota, PR manager Viacom International Media Networks Europe. więcej

TVN24 liderem w kwietniu, Telewizja Republika z największym spadkiem

W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec ,,Tematów dnia" w Polsat News, zamiast nich serwisy infromacyjne

W piątek, 4 maja 2018 roku Polsat News po raz ostatni wyemitował „Tematy dnia”. Program zastąpiły serwisy informacyjne. - Liczymy, że ta zmiana zostanie pozytywnie odebrana przez widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat. więcej

BBC, ITV i Channel 4 planują konkurencję dla Netflixa

Stacje BBC, ITV oraz Channel 4 chcą wspólnie stworzyć własny serwis VoD, który w założeniach będzie stanowić konkurencję dla Netflixa na rynku brytyjskim. Planowany projekt ma zapewnić wykorzystanie potencjału tradycyjnych nadawców telewizyjnych w segmencie filmowych serwisów streamingowych. więcej

,,Zamiana żon" hitem TTV. Premiery programu ogląda 368 tys. widzów, a powtórki - 233 tys.

Nowe reality-show TTV „Zamiana żon” ogląda średnio 368 tys. widzów. Wysoką widownię gromadzą również powtórki produkcji, które w różne dni i w różnych pasmach śledzi średnio 233 tys. osób. więcej

Wirtualna Polska ma przeprosić Jacka Kurskiego za tekst zarzucający mu niepłacenie na syna

Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Wirtualnej Polsce pokazywać przez pięć dni na stronie główne WP.pl przeprosiny skierowane do Jacka Kurskiego i zapłacić 10 tys. zł na Caritas za tekst Magdy Kazikiewicz ze stycznia ub.r. zarzucający Kurskiemu uchylanie się od utrzymywania swojego syna. więcej

TVP1 z najniższą oglądalnością w historii. ,,Fakty" i ,,Barwy szczęścia" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty” TVN oraz serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP1 zanotowała najniższy udział w historii nadawania. W 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kulisy Polsat SuperHit Festiwal w programie ,,Sopot przed Festiwalem"

W piątek, 18 maja 2018 roku o godz. 19.40 Polsat pokaże magazyn „Sopot przed Festiwalem”, który przedstawi kulisy Polsat SuperHit Festiwalu. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Michał Celeda ma przejść do Radia ZET

Michał Celeda, dotychczas wicedyrektor programowy i muzyczny, który był związany z Radiem Eska (Grupa ZPR Media) przez 17 lat ma wkrótce rozpocząć pracę w Radiu ZET - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Michał Celeda po 17 latach pracy odszedł z Radia Eska

Z Radiem Eska (Grupa ZPR Media) pożegnał się wicedyrektor programowy Michał Celeda, prowadzący też niektóre audycje. Ze stacją był związany od 2001 roku. więcej

 
Radio Gra nowym liderem w Toruniu. Wawa awansowała na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zostało Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Wawa i RMF FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polska Fundacja Narodowa i Mateusz Kusznierewicz spierają się ws. jachtu do rejsu na 100-lecie niepodległości

Polska Fundacja Narodowa zakończyła współpracę z Fundacją Navigare i Mateuszem Kusznierewiczem przy realizacji projektu „Polska 100” obejmującego głównie rejs dookoła świata. PFN swoją decyzję uzasadnia utratą zaufania do fundacji Kusznierewicza. Ta druga twierdzi, że PFN nie sfinalizowała jeszcze kupna jachtu i nie zapłaciła za jego remont. więcej

,,Dumni z naszych" w piłkarskiej promocji w sklepach Biedronka (wideo)

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła promocję pod hasłem „Dumni z naszych” związaną z udziałem polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC. więcej

Biało-czerwone pozytywne szaleństwo pod okiem trenera Nawałki w reklamie Planeta Warka

Warka (Grupa Żywiec) wystartowała z kolejną odsłoną kampanii reklamowej przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Rosji. Akcję z udziałem trenera Adama Nawałki przygotowują i realizują Agencja 2012, Film Produkcja, Lunapark, Ztudio&Burza, BSS Group, Xbrands, The Digitals, Roots oraz Starcom. więcej

Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)

Agencja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na kampanię dla RTV Euro AGD, której emisja właśnie się rozpoczęła. Jej celem jest przedstawienie pragmatycznych zalet tworzenia listy prezentów marzeń, którą można kreować, korzystając z narzędzia na stronie euro.com.pl/spodziewanki. więcej

Pepsi wprowadza na rynek lemoniadę bąbelkową Lemon Lemon 7Up

Lemon Lemon od 7Up to nowość produktowa PepsiCo. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, którą prowadzą na polskim rynku BBDO, K2 Internet, Ewesa, Pink Pepper Media i Questia. więcej

4Move promowany przez Adama Nawałkę jako ,,Twój mistrz zwycięstwa" (wideo)

FoodCare rozszerzył ofertę marki 4Move o 100 proc. napoje izotoniczne dla profesjonalistów. Wspiera je kampania z udziałem selekcjonera polskiej reprezentacji piłkarskiej Adama Nawałki. Za jej realizację odpowiadają firmy A12Team, GPD Agency i Xbrand Sponsoring. więcej

Composite zajmie się kampania reklamową Fabryki Broni Łucznik

Agencja Composite wygrała przetarg radomskiej Fabryki Broni Łucznik i przygotuje dla niej kampanię reklamową, której celem jest budowanie wizerunku wysokiej jakości jej produktów. więcej

Agencja Upside przez dwa lata będzie reklamować jogurty Twist

Bakoma powierzyła obsługę budżetu marki jogurtów do picia Twist agencji reklamowej Upside. Firmy będą współpracować w tym zakresie przez dwa najbliższe lata. więcej

Patrizia Aryton reklamuje kolekcję Altro inspirowaną tradycją orientu

Firma odzieżowa Patrizia Aryton rozpoczęła kampanię promującą kolekcję Lato 2018. Letnia kolekcja Altro inspirowana jest tradycją orientu. więcej

Rodolphe Rodrigues globalnym szefem Havas Media Group ds. danych

Rodolphe Rodrigues, były global media director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko global head of data w Havas Media Group. więcej

Jacek Dymkowski: z Selectivv Mobile House do Netsprint

Jacek Dymkowski dołączył do zespołu Netsprint, obejmując stanowisko agency sales directora. Poprzednio przez ponad rok kierował obszarem sprzedaży w Selectivv Mobile House. więcej

Nestle będzie sprzedawać produkty Starbucksa poza kawiarniami

Za sumę 7,15 mld dolarów szwajcarski koncern Nestle kupił prawa do sprzedaży produktów amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks. więcej

Mateusz Wanat: z MediaCom Warszawa do Grupy Żywiec

Mateusz Wanat dołączył do zespołu Grupy Żywiec obejmując tam stanowisko digital media managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM). więcej

Na nagrobku ,,Nie zaszczepili mnie ze strachu przed autyzmem" - Włosi walczą z medycznymi fake newsami

Włoska izba lekarska FNOMCeO (Federazione Nazionale degli Ordini dei Medici Chirurghi e degli Odontoiatri) przygotowała wstrząsającą kampanię społeczną. Aby walczyć z szerzącą się medyczną dezinformacją, kilka szokujących haseł zapisano jako słowa ostatniego pożegnania na nagrobkach. więcej

Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego

Adidas wypuścił na rynek litewski limitowaną serię koszulek i sukienek z napisem USSR oraz godłem Związku Radzieckiego. W ten sposób sieć chce uczcić zbliżający się piłkarski Mundial w Rosji. - Trudno domyślać się, co znajduje się w mózgu tego chorego człowieka, który to wymyślił. Trzeba być naprawdę chorym, aby używać w marketingu symbolu, który używany był w związku z systemem, który ma na rękach krew setek milionów ludzi - komentuje Zbigniew Lazar, manager i ekspert ds. komunikacji i PR, prezes i założyciel Modern Corp. więcej

Michał Macierzyński na nowym stanowisku w PKO Banku Polskim

Michał Macierzyński objął w PKO BP nową funkcję - szefa departamentu usług cyfrowych. Z bankiem jest związany od ośmiu lat. więcej

Nowa Zelandia do reszty świata - nie usuwajcie nas z map! (wideo)

Nowa Zelandia walczy ze zjawiskiem nieujmowania kraju na coraz większej liczbie map świata. W tym celu powstała kampania #getNZonthemap. więcej

Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią ,,Say hi to smart life"

W telewizji i internecie trwa ogólnopolska kampania producenta urządzeń do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Działania pod hasłem „Say hi to smart life" prowadzą Infinity Media i The Imagine. więcej

Carlsberg z mundialową wersją piwa w puszkach i butelekach

Do sklepów trafiła specjalna, piłkarska edycja puszek i butelek piwa Carlsberg. więcej

Brasil przygotowała kampanię DayUp Pearls

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa przekąski DayUp Pearls (Arteta). Działania pod hasłem #BezŚciemy przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Vizeum. więcej

Anna Poszepczyńska odpowiada za obsługę klientów poznańskiego oddziału Saatchi & Saatchi IS

Do zespołu agencji Saatchi & Saatchi IS w Poznaniu dołączyła Anna Poszepczyńska, obejmując stanowisko account diretora. więcej

Gatta nowym klientem WebTalk

Agencja digitalowa WebTalk nawiązała współpracę z producentem wyrobów pończoszniczych Gatta. Podpisana umowa obejmuje obsługę marki w social mediach. więcej

Aplikacja mobilna Benefia24 promowana w internecie

W internecie trwa kampania promująca aplikację mobilną usług ubezpieczeniowych Benefia (marki należącej do Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń i Vienna Insurance Group). Za przygotowanie działań odpowiada agencja GoldenSubmarine. więcej

Kamil Grosicki promuje oleje silnikowe Venol

Rozpoczęła się kampania reklamowa olejów silnikowych Venol (produkowanych przez Venol Motor Oil) oparta na wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego. więcej

Taylor Swift w reklamie DIRECTV NOW ujeżdża kota

Taylor Swift wystąpiła w reklamówce DIRECTV NOW, w której ujeżdża gigantycznego kota. więcej

RiverWood wygrała przetarg NeoNail na organizację loterii ,,Wygraj swój kolor"

W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail (należącej do Cosmo Group). Zabawa trwa od 7 maja do 3 czerwca. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
W Polsce sprzedaje się coraz mniej egzemplarzy gazet i magazynów. Bauer największym wydawcą (raport)

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer. Wśród 20 największych spółek wzrost zanotowało tylko Westa-Druk wydające „Tygodnik Angorę” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,To twój moment" - nowy magazyn lifestylowy dla kobiet od Burdy

W środę 9 maja br. na rynku ukaże się nowy magazyn „To twój moment”, którego wydawcą jest Burda International Poland. W pierwszym numerze można przeczytać m.in. felietony Pauliny Młynarskiej i Agnieszki Cegielskiej. więcej

,,Viva!" na czele dwutygodników people w lutym 2018

W lutym 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people była „Viva!”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bartłomiej Misiewicz o tekście ,,Sieci" nt. podejrzeń CBA wobec PGZ: to szkalujący paszkwil, będą konsekwencje prawne

Były rzecznik prasowy i szef gabinetu politycznego w MON-ie Bartłmiej Misiewicz zapowiedział konsekwencje prawne wobec dziennikarzy „Sieci” (Fratria) Marka Pyzy i Marcina Wikło. Powodem jest ich tekst o podejrzeniach CBA przy kilku zleceniach Polskiej Grupy Zbrojeniowej, w których Misiewicz miał brać udział. więcej

 
 
 
INTERNET
 
W informacjach i publicystyce Onet tuż przed WP.pl, a Interia wyraźnie przed Gazeta.pl

W kategorii informacji i publicystyki Onet.pl ma nieco więcej użytkowników i odsłon niż WP.pl, natomiast Interia.pl zdecydowanie wyprzedza Gazeta.pl. W skali roku Interia zanotowała duży wzrost. więcej

Adrian Ciepichał: z Tidala na prezesa e-Muzyki

Adrian Ciepichał został powołany na stanowisko członka zarządu firmy e-Muzyka pełniącego obowiązki jej prezesa. Poprzednio był szefem Tidala w Europie Środkowo-Wschodniej, a wcześniej pracował m.in. w WiMP Music i Universal Music Polska. więcej

BBC, ITV i Channel 4 planują konkurencję dla Netflixa

Stacje BBC, ITV oraz Channel 4 chcą wspólnie stworzyć własny serwis VoD, który w założeniach będzie stanowić konkurencję dla Netflixa na rynku brytyjskim. Planowany projekt ma zapewnić wykorzystanie potencjału tradycyjnych nadawców telewizyjnych w segmencie filmowych serwisów streamingowych. więcej

Sony i Warner Music Group sprzedały akcje Spotify warte 1,15 miliarda dolarów

Wytwórnia Warner Music Group potwierdziła sprzedaż akcji Spotify o wartości około 400 mln dolarów. Wcześniej podobną transakcję o wartości 700 mln przeprowadziło Sony. Warner zastrzega, że sprzedaż udziałów nie oznacza złych przewidywań dotyczących biznesowej kondycji Spotify.   więcej

Monday przejmuje obsługę PR Google Polska od Havas PR Warsaw

Agencja Monday przejmuje od Havas PR Warsaw obsługę polskiego oddziału koncernu Google w zakresie public relations. więcej

Maciej Bednarek i Ireneusz Sudak przeszli z ,,Gazety Wyborczej" do bloga jej byłego dziennikarza Macieja Samcika

Dziennikarze ekonomiczni Maciej Bednarek i Ireneusz Sudak, poprzednio przez wiele lat związani z „Gazetą Wyborczą” (Agora) dołączyli zespołu blog Subiektywnieofinansach.pl prowadzonego przez Macieja Samcika, byłego dziennikarza „GW”. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Paryż najatrakcyjniejszym miastem na świecie, Warszawa awansowała na miejsce 36.

Z najnowszego badania Anholt-GfK City Brands IndexSM (CBISM) wynika, że najatrakcyjniejszym miastem na świecie jest Paryż. Stolica Francji wyprzedziła Londyn i Sydney, z podium wypadł natomiast Nowy Jork. Warszawa zajmuje pozycję 36. - to awans o dwa miejsca względem poprzedniego rankingu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monday przejmuje obsługę PR Google Polska od Havas PR Warsaw

Agencja Monday przejmuje od Havas PR Warsaw obsługę polskiego oddziału koncernu Google w zakresie public relations. więcej

Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego

Adidas wypuścił na rynek litewski limitowaną serię koszulek i sukienek z napisem USSR oraz godłem Związku Radzieckiego. W ten sposób sieć chce uczcić zbliżający się piłkarski Mundial w Rosji. - Trudno domyślać się, co znajduje się w mózgu tego chorego człowieka, który to wymyślił. Trzeba być naprawdę chorym, aby używać w marketingu symbolu, który używany był w związku z systemem, który ma na rękach krew setek milionów ludzi - komentuje Zbigniew Lazar, manager i ekspert ds. komunikacji i PR, prezes i założyciel Modern Corp. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange ze zgodą na wprowadzenie roamingu, maksimum 0,05 zł za minutę połączeń wychodzących
Microsoft przedstawia aplikację Your Phone oraz rozwiązania dla biznesu oparte na AR i chmurze
Michał Macierzyński na nowym stanowisku w PKO Banku Polskim
Pocket 18x9 - pierwszy smartfon myPhone z ekranem 18:9 za 269 zł
Huawei Cloud w nowej wersji z opcją zakupu dodatkowej przestrzeni
Elegance 13.3 360 - nowy laptop Kiano 4-w-1 z Virtual Pen za 1299 zł
Cherrypick Games przyspiesza produkcję gry dla kobiet ,,Crime Stories"
Live 6+ - nowy smartfon Kruger&Matz za 899 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sony i Warner Music Group sprzedały akcje Spotify warte 1,15 miliarda dolarów
Patrizia Aryton reklamuje kolekcję Altro inspirowaną tradycją orientu
Nestle będzie sprzedawać produkty Starbucksa poza kawiarniami
Adidas sprzedaje na Litwie ubrania z symboliką Związku Radzieckiego
Paryż najatrakcyjniejszym miastem na świecie, Warszawa awansowała na miejsce 36.
Korupcja coraz mniejszym problemem w polskim biznesie. Jednak 30 proc. menadżerów dopuszcza nieetyczne zachowania dla ratowania firmy
Rośnie produkcja drobiu w Polsce. Już blisko 50 proc. trafia na eksport
Spar Polska zamyka rok 2017 z ponad miliardem obrotu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN rozpoczyna zdjęcia do ,,Pułapki" z Agatą Kuleszą. Stacja pokaże jesienią dwa nowe seriale
Mela Koteluk i The Dumplings zagrają na Orange Warsaw Festival 2018
Luke Cage: Czasem muszę być brutalny
Film "Avengers: Wojna bez granic" zarobił już ponad miliard dolarów
Piąty sezon serialu ,,Power". 50 Cent dalej handluje narkotykami
Powstanie szósty i siódmy sezon serialu "Peaky Blinders"
Sylvester Stallone zagra w filmie ,,Rambo 5". Będzie walczyć z meksykańskim kartelem
Martin Freeman i Diane Kruger w filmie ,,The Operative"
Taylor Swift w reklamie DIRECTV NOW ujeżdża kota
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj