120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik “Gala”

Dwa pierwsze wydania magazynu “Gala” (G+J Polska) jako dwutygodnika rozeszły się w ilości 120 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dane to odnoszą się do pozycji rozpowszechnianie płatne razem. Dotyczą pierwszego wydania “Gali” po relaunchu, które ukazało się 18 kwietnia br. i drugiego, który wyszło 2 maja br., ale w tym przypadku to prognozy sprzedaży jedynie z pierwszych czterech dni.

W ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem “Gali” wyniosło 98 412 egz., w styczniu br. było to już 80 713 egz., a w lutym br. - 74 663 egz. (to ostatnie dostępne dane ZKDP). Tytuł wtedy był tygodnikiem, ale co jakiś czas ukazywał się co dwa tygodnie.

W ramach relaunchu, poza zmianą częstotliwości z tygodniowej na dwutygodniowej, zwiększyła się objętość magazynu, poszerzeniu uległy działy pisma, “Gala” zyskała też lepszy papier i lakierowaną okładkę. Podniesiona została też cena tytułu z 3,50 zł do 4,99 zł (więcej na ten temat).

Sprzedaż magazynu cały czas wspierają działania reklamowe. Prowadzone są one cyklicznie w telewizji i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych (siatki i tablice).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"