13 specjalistów będzie szkolić na Search Marketing Week for e-Commerce

Marketing w wyszukiwarkach to dla polskich sklepów internetowych raczej niewykorzystana szansa, niż codzienna praktyka. Dlatego SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy pod nazwą SearchMarketingWeekfore-Commerce. 4. edycja tej uznanej imprezy szkoleniowej odbędzie się w Poznaniu między 12 a 16 marca. Search Marketing Week to intensywny cykl szkoleń umożliwiający marketerowi nadrobienie w tydzień zaległości z zakresu marketingu internetowego. Organizatorami imprezy są SprawnyMarketing.pl (największy polski serwis o marketingu w wyszukiwarkach) i MaxROY.com (poznańska agencja konsultingu SEM).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z racji kompetencji organizatorów, wśród których znajdują się Tomasz Frontczak, Cezary Lech czy Bartosz Berliński, ważnym tematem imprezy jest marketing w wyszukiwarkach. Choć nie tylko, bo do współpracy zaproszono też znane nazwiska m.in. od użyteczności (Tomasz Karwatka) e-mail marketingu (Paweł Sala z Freshmail) czy Facebook marketingu (Piotr Maruszewski, Jacek Gadzinowski).

Nadchodząca, marcowa edycja imprezy to nie tylko dobrze znane wcześniej szkolenia, tym razem wzbogacone o moduł dla branży e-commerce, ale także 3 nowe szkolenia. W ten sposób powstaje propozycja intensywnego uzupełnienia wiedzy dla całkiem szerokiego grona marketerów: dla pozycjonerów i zarządzających kampaniami AdWords, dla pracowników sklepów internetowych i pracowników agencji interakatywnych, a także dla pracowników działów marketingu.

Spełniając obietnicę zawartą w nazwie imprezy „Search Marketing Week for e-Commerce”, organizatorzy rozszerzyli program aż 4 szkoleń o moduł dla branży e-commerce. Dzięki dodaniu nowych punktów do agendy, szkolenia zachowają swoją dotychczasową użyteczność, a jednocześnie powinny stać się przydatniejsze dla pracowników sklepów internetowych. Chodzi o szkolenia:

  • Google AdWords,
  • SEO i Pozycjonowanie,
  • Usability,
  • E-mail marketing.

- Wystarczy prosty audyt, by zauważyć, w jak niewielkim stopniu polskie sklepy internetowe wykorzystują możliwości wyszukiwarek. Moduły e-commercowe pomyśleliśmy jako inspirację dla sklepów: chłopaki, w Google leżą niezagospodarowane okazje rynkowe. Przyjdźcie, zobaczcie i podnieście je - powiedział Tomasz Frontczak z MaxROY.com

Organizatorzy przygotowali też w programie 3 nowości. Uwzględniając ciągłe zmiany w pozycjonowaniu, całkowicie na nowo stworzono szkolenie SEO Pro: Link Building. Nowa wersja szkolenia to m.in. 100% praktyczna wiedza, gotowa do użycia zaraz po szkoleniu i 7896 miejsc na nowe linki. Gruntownie odświeżono też przeznaczone dla początkujących i średniozaawansowanych szkolenie „SEO i Pozycjonowanie”.

Całkowitą nowością podczas marcowej edycji Search Marketing Week będą jednak 2 dwudniowe warsztaty dla programistów. Po pierwsze, będą to warsztaty z tworzenia aplikacji mobilnych Android, prowadzone przez Marka Urbaniaka, współtwórcy m.in. aplikacji Allegro i Ceneo, trenera wewnętrznego w Grupie Allegro i Comarchu, a obecnie etatowego pracownika londyńskiego biura największego brytyjskiego koncernu medialnego Sky. Po drugie, specjaliści z serwisu Niebezpiecznik.pl przeprowadzą warsztaty “Atakowanie i ochrona aplikacji webowych”. 

Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"