Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w styczniu 2007 wyniosła 512 025 egzemplarzy, jest to wynik zbliżony do analogicznego okresu sprzed roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 476 320 egz. Jest to wynik lepszy o ponad 25 proc. niż w styczniu 2006 (380 330 egz.).
Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 - ze średnio sprzedażą 200 304 egz.
Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 203 369 egz. do 197 179 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.
Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 144 035 egz. (rok wcześniej 162 913 egz.).

Tytułstyczeń20072006ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt658847512025713327511868Gazeta Wyborcza609888476320533404380330Dziennik321505200304--Super Express308845197179336985203369Rzeczpospolita203223144035244162162913Gazeta Prawna1397449300715182291061Przegląd Sportowy1122166255311658469115Puls Biznesu30161194433373619802Parkiet2566410300178047648
Jeśli porówna się dane “miesiąc do miesiąca” to powiększa się przewaga "Gazety Wyborczej" nad "Dziennikiem”, rośnie sprzedaż "Rzeczpospolitej".
Tytuł2007 / 2006styczeńgrudzieńZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemFakt658847512025683122504755Gazeta Wyborcza609888476320605179472078Dziennik321505200304324943211610Super Express308845197179324896210729Rzeczpospolita203223144035199215136423Gazeta Prawna1397449300710347765561Przegląd Sportowy1122166255311703964295Puls Biznesu30161194433250320399Parkiet25664103002866211225











