Średnia widownia pierwszych czternastu odcinków nowego reality-show „40 kontra 20”, wyemitowanych w okresie od 28 czerwca do 16 lipca 2021 roku w dni powszednie o 20.00, wyniosła 252 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,36 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 311 tys. osób.

Podczas nadawania „40 kontra 20” Siódemka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 6,21 proc., drugie miejsce należy do TV Puls (3,77 proc.), a czwarte - do TTV (1,20 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/one-night-squad-tvn7-kto-wygral,7170160846915713a ##
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka też jest trzecia.

„40 kontra 20” to polska wersja „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.
Zdjęcia do programu zostały zrealizowane na greckiej Krecie. Polską wersję show produkuje Constantin Entertainment Polska.











