Wejście 18 kwietnia 2006 na rynek prasy codziennej "Dziennika" nie szkodziło - na razie - "Gazecie Wyborczej", wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP).
"Gazeta Wyborcza" miała kwietniu sprzedaż na poziomie 474 109 egz. (miesiąc wcześniej 450 065 egz.), ale była ona niższa o ponad 10 proc. niż w analogicznym okresie 2005 roku.
Warto podkreślić znaczny wzrost prenumeraty "GW". W kwietniu 2005 roku "GW" miała ponad 50 tys. prenumeratorów, w kwietniu tego roku już 180 tys. (od kilku tygodni jest oferowana "prenumerata teczkowa" w której jedno wydanie "GW" kosztuje 1 zł).
Przypomnijmy, że w obronie przez "Dziennikiem" od 14 kwietnia b.r. Agora zdecydowała się obniżyć cenę „Gazety Wyborczej” do 1,5 zł w całym kraju.
data wydanianakładSprzedaż egzempla- rzowaPrenumarata kolporterskaRozpowszech -nianie płatne razem 2006-04-015557922398281788094264882006-04-036571712989661770224810112006-04-044445401413731788463250732006-04-055297992305181788494145262006-04-065610832195261788694035372006-04-078294674967411812036832602006-04-086246523022721808194913462006-04-106456362962481808714821302006-04-114480301423341808233282692006-04-124378221163211808183023342006-04-135473022186931808614048882006-04-148291555173481831877055252006-04-155400382456641808344343012006-04-187004344099631808935958462006-04-195011201449581808353309462006-04-205866532511561808584371722006-04-218990415222481831877105592006-04-225958872412581808364302332006-04-247207743428801808885287792006-04-255292351795371808403655352006-04-265747142321231808354181132006-04-276165473186521808585047202006-04-289197275673381831877555972006-04-29613721226324180834418427kwiecień621181287595180661474109












