„50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch

Ruszyła kampania reklamowa zmywarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z okazji 50-lecia ich obecności na rynku. Akcję wspólnie z producentem przygotowały i realizują firmy Insignia i ACR MediaHouse.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch

Akcja, prowadzona pod hasłem „50 zmywarek na 50 lat”, jest oparta na konkursie dla osób, które kupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie na stronie eksperci-od-zmywarek.pl odpowiedzą w oryginalny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?” i dodadzą pokazujące to zdjęcie. Autorzy 50 najciekawszych zgłoszeń otrzymają nagrodę pieniężną równą wartości brutto kupionej zmywarki. Konkurs potrwa do końca stycznia.

Kampania obejmuje również reklamy w prasie (najważniejsze magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestyle’owe), na outdoorze (m.in. baner wielkoformatowy na elewacji jednego z centrów handlowych na warszawskiej Ochocie), w sklepach (materiały POS) oraz internecie (m.in. serwisy e-commerce).

grafika

Materiały POS do akcji przygotowała agencja Insignia, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ACR MediaHouse, a działania e-commerce we własnym zakresie realizuje BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu