520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1

W nowym sezonie program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 524 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1
Jan Pospieszalski, fot. TVP

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w najnowszym sezonie pokazywany jest w czwartki około godz. 22.25. W okresie od 31 sierpnia do 21 września 2017 roku audycję oglądało średnio 524 tys. widzów, co przełożyło się na 5,97 proc. udziału w grupie 4+, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 21 września br., który śledziło 610 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: prof. Joanna Senyszyn, Adam Andruszkiewicz, Agnieszka Wolska, Jacek Saryusz-Wolski oraz świadkowie imigranckich ataków z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-teatr-telewizji-tvp1-sezon-2017-2018 ##

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co przekłada się na 11,72 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Zdrady” i filmy; 10,41 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. seriale „Miasto skarbów” i „Wypadek”; 3,98 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/widownia-mam-prawo-tvp1 ##

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka jest trzecia.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa