Za USA pod względem średnich wydatków reklamowych na osobę znalazły się w ubiegłym roku Australia (486 USD), Norwegia (472 USD), Dania (379 USD) oraz Wielka Brytania (362 USD).
Polska ze średnią 60 dolarów zamyka pierwszą dwudziestkę zestawienia.

Przeciętne nakłady na reklamę w przeliczeniu na osobę są w USA o 121 razy większe niż w Indiach oraz o 16 razy większe niż w Chinach. Państwo Środka, choć jest drugim największym rynkiem reklamowym świata, w omawianym ujęciu znajduje się na drugim miejscu od końca, ze średnią na poziome 35 dolarów.
Z kolei w ujęciu regionalnym, zdecydowanym liderem jest Ameryka Północna (541 USD), z ponad dwukrotnie wyższą średnią niż druga Europa Zachodnia (264 USD).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-reklama-urosnie-w-tym-roku-o-3-4-proc-prasa-bez-szans-z-telewizja-i-internetem ##











