89 tys. egz. to średnia sprzedaż “Wprost” w czerwcu br.

89 tys egz. wyniosła sprzedaż ogółem “Wprost” w czerwcu br., czyli w pierwszym miesiącu, gdy redaktorem naczelnym tygodnika był Tomasz Lis - wynika z szacunkowych danych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wynik ten jest o 14 proc. wyższy od średniej sprzedaży ogółem tytułu w maju br., która - według opublikowanych właśnie danych ZKDP - wyniosła 77 993 egz. (więcej o majowej sprzedaży tygodników opinii). Natomiast w porównaniu do czerwca ub.r. “Wprost” zanotował spadek sprzedaży o 12 proc. (w czerwcu 2009 r. tytuł rozchodził się średnio w 100 756 egz.).

Z szacunkowych danych wydawcy wynika, że pierwszy czerwcowy numer pisma (ukazał się 7 czerwca br.) i jednocześnie pierwszy ze starym logotypem “Wprost”, miał sprzedaż wynoszącą ponad 90 tys. egz.

Z kolei najnowsze prognozy wydawcy pokazują, że dotychczasowe wydania „Wprost”, które ukazały się w lipcu br., miały średnią sprzedaż ogółem powyżej 90 tys. egz. Zaś sprzedaż numeru z 12 lipca, w którym wydrukowano listę 100 najbogatszych Polaków, prawdopodobnie przekroczyła 105 tys. egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję