900 tys. widzów „Domu marzeń 2”. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon reality-show „Dom marzeń” ogląda średnio 898 tys. osób, niemal tyle samo ile premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji formatu wypadł najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki w rynku w 4+ ale był drugi w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,16 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
900 tys. widzów „Domu marzeń 2”. TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

„Dom marzeń 2” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 20.55, w okresie od 14 czerwca do 30 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków reality-show wyniosła 898 tys. osób, co przełożyło się na 6,88 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął przedostatni odcinek formatu, który śledziło średnio 1,08 mln widzów.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia „Domu marzeń” niemal się nie zmieniła. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji śledziło średnio 875 tys. osób, co przekładało się na 6,76 proc. udziału w 4+ oraz 10,35 proc. w 16-49. Program pokazywany był wówczas w zupełnie innym paśmie - w soboty o 20.00.

TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom marzeń” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 12,09 proc., nadająca w tym czasie gł. filmy fabularne. Drugi był Polsat (11,52 proc.; gł. filmy i też koncert „Wrocław w rytmie disco” oraz mecz siatkówki Polska-Słowenia), a trzecia - TVP2 (7,78 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupie 16-49 lat TVN był już jednak wiceliderem, a w 16-59 lat - trzeci.

grafika

Wpływy reklamowe z 2. sezonu programu wyniosły 9,16 mln zł. Dla porównania, 1. seria licząca mniej odcinków z reklam przyniosła 3,97 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dom marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W drugiej edycji również wystąpiło 10 par, które wspólnie budowały dom.

Posiadłość - z pełnym wyposażeniem i gruntami - finalnie otrzymał najlepszy w opinii widzów duet, czyli Klaudia Nasiadka i Maciej Wolanin.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online