„Dom marzeń 2” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 20.55, w okresie od 14 czerwca do 30 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków reality-show wyniosła 898 tys. osób, co przełożyło się na 6,88 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię przyciągnął przedostatni odcinek formatu, który śledziło średnio 1,08 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia „Domu marzeń” niemal się nie zmieniła. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji śledziło średnio 875 tys. osób, co przekładało się na 6,76 proc. udziału w 4+ oraz 10,35 proc. w 16-49. Program pokazywany był wówczas w zupełnie innym paśmie - w soboty o 20.00.
TVN w paśmie nadawania reality-show „Dom marzeń” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Liderem była TVP1 z udziałem na poziomie 12,09 proc., nadająca w tym czasie gł. filmy fabularne. Drugi był Polsat (11,52 proc.; gł. filmy i też koncert „Wrocław w rytmie disco” oraz mecz siatkówki Polska-Słowenia), a trzecia - TVP2 (7,78 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupie 16-49 lat TVN był już jednak wiceliderem, a w 16-59 lat - trzeci.
Wpływy reklamowe z 2. sezonu programu wyniosły 9,16 mln zł. Dla porównania, 1. seria licząca mniej odcinków z reklam przyniosła 3,97 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Dom marzeń” to polska adaptacja brytyjskiego formatu „Building The Dream”. W drugiej edycji również wystąpiło 10 par, które wspólnie budowały dom.

Posiadłość - z pełnym wyposażeniem i gruntami - finalnie otrzymał najlepszy w opinii widzów duet, czyli Klaudia Nasiadka i Maciej Wolanin.











