Vectra na koniec września br. obsługiwała 926 tys. abonentów. To o 1,62 proc. więcej niż przed rokiem - wynika z danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez spółkę.
Łączna liczba klientów usługi telewizyjnej operatora wyniosła 848,3 tys. (wzrost o 1,03 proc.), z czego 636,3 tys. abonentów korzystało z telewizji cyfrowej (wzrost o 5,52 proc.). Natomiast liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej systematycznie maleje - w ciągu roku spadła o 10,4 proc. do poziomu 212 tys. abonentów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/819-tys-abonentow-multimedia-polska-zysk-o-12-proc-do-gory ##
Kolejną najpopularniejszą po telewizji usługą Vectry pozostaje internet. Z jego wersji stacjonarnej na koniec III kwartału br. korzystało 516,6 tys. abonentów, czyli o 7,14 proc. więcej niż na koniec września 2014 roku. Spadek sieć zanotowała jednak w segmencie internetu mobilnego - liczba jego klientów zmniejszyła się o 18,89 proc. do 20,2 tys.

Wciąż wzrasta również liczba abonentów telefonii stacjonarnej operatora. Na koniec września br. ta usługa miała 192,2 tys. klientów, co stanowi wzrost o 9,1 proc. w stosunku do września ub.r.











