Aastra MX-ONE otrzymuje certyfikację Microsoft Lync

Warszawa, 17 listopada 2011 – Aastra MX-ONEŸ, manager połączeń dla średnich i dużych przedsiębiorstw, może być teraz integrowany z MicrosoftŸ Lync™. Produkt otrzymał akredytację TekVizion – niezależnego laboratorium odpowiedzialnego za testy i certyfikacje, które mieści się w Teksasie, w Stanach Zjednoczonych. Akredytacja potwierdza interoperacyjność obu rozwiązań.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Przeprowadzone testy były bardzo wszechstronne, a certyfikacja daje naszym klientom większą możliwość wyboru. Manager połączeń MX-ONE to skalowalne i elastyczne rozwiązanie” – mówi Edina Hadzialica, dyrektor zespołu badawczo-rozwojowego Aastra MX-ONE. „Klienci na całym świecie mogą zintegrować je ze środowiskiem Microsoft Lync lub z naszymi własnymi rozwiązaniami komunikacji zintegrowanej. Certyfikacja jest zwieńczeniem naszej współpracy z firmą Microsoft. To efekt przyjętej przez nas strategii polegającej na oferowaniu produktów najwyższej jakości oraz zapewniania bezpieczeństwa inwestycji i wyboru naszym klientom.”

Morten Gulliksen, product manager z firmy Teleconsulting w Oslo, jest jedną z pierwszych osób, które wypróbowały działanie Aastra MX-ONE zintegrowanego z Microsoft Lync. „Jako firma uczestnicząca w programie partnerskim dla sprzedawców, sami zdecydowaliśmy się na integrację MX-ONE z Microsoft Lync. Jak dotąd przyniosło nam to wiele korzyści, m.in. z telefonię wideo i funkcję udostępniania desktopów. Sprawdzając działanie zintegrowanych rozwiązań w naszej własnej firmie, mamy niezbędne doświadczenie, żeby doradzać klientom zainteresowanym połączeniem Microsoft Lync i Aastra MX-ONE” – mówi Morten Gulliksen.

„Z naszych doświadczeń wynika, że instalacja odbywa się stabilnie, a oba produkty współpracują ze sobą bez najmniejszych przeszkód. Nowa certyfikacja daje średnim i dużym przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania funkcji managera połączeń Aastry w różnorodnych środowiskach: IP i telefonii cyfrowej” – dodaje.

Szeroko skalowalny manager kontroli połączeń MX-ONE jest zaopatrzony w pełny pakiet rozwiązań komunikacji zintegrowanej, takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, a także funkcje konferencyjne i pracy grupowej. Wszystkie z nich mają na celu ograniczenie kosztów oraz zwiększenie wydajności i produktywności firmy. Rozwiązanie MX-ONE jest obsługiwane przez szeroką gamę telefonów biurkowych i bezprzewodowych firmy Aastra.

Integracja z Microsoft Lync – platformą komunikacji zintegrowanej firmy Microsoft – jest możliwa w wypadku Aastra MX-ONE pracującego w oparciu o oprogramowanie Telephony Server w wersji 4.1, SP3.

Więcej informacji na stronie: http://www.aaastra.com/mx-one-telephony-system.htm

Informacje o Aastra Polska

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.

Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw

i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.

Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com„Przeprowadzone testy były bardzo wszechstronne, a certyfikacja daje naszym klientom większą możliwość wyboru. Manager połączeń MX-ONE to skalowalne i elastyczne rozwiązanie” – mówi Edina Hadzialica, dyrektor zespołu badawczo-rozwojowego Aastra MX-ONE. „Klienci na całym świecie mogą zintegrować je ze środowiskiem Microsoft Lync lub z naszymi własnymi rozwiązaniami komunikacji zintegrowanej. Certyfikacja jest zwieńczeniem naszej współpracy z firmą Microsoft. To efekt przyjętej przez nas strategii polegającej na oferowaniu produktów najwyższej jakości oraz zapewniania bezpieczeństwa inwestycji i wyboru naszym klientom.”

Morten Gulliksen, product manager z firmy Teleconsulting w Oslo, jest jedną z pierwszych osób, które wypróbowały działanie Aastra MX-ONE zintegrowanego z Microsoft Lync. „Jako firma uczestnicząca w programie partnerskim dla sprzedawców, sami zdecydowaliśmy się na integrację MX-ONE z Microsoft Lync. Jak dotąd przyniosło nam to wiele korzyści, m.in. z telefonię wideo i funkcję udostępniania desktopów. Sprawdzając działanie zintegrowanych rozwiązań w naszej własnej firmie, mamy niezbędne doświadczenie, żeby doradzać klientom zainteresowanym połączeniem Microsoft Lync i Aastra MX-ONE” – mówi Morten Gulliksen.

„Z naszych doświadczeń wynika, że instalacja odbywa się stabilnie, a oba produkty współpracują ze sobą bez najmniejszych przeszkód. Nowa certyfikacja daje średnim i dużym przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania funkcji managera połączeń Aastry w różnorodnych środowiskach: IP i telefonii cyfrowej” – dodaje.

Szeroko skalowalny manager kontroli połączeń MX-ONE jest zaopatrzony w pełny pakiet rozwiązań komunikacji zintegrowanej, takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, a także funkcje konferencyjne i pracy grupowej. Wszystkie z nich mają na celu ograniczenie kosztów oraz zwiększenie wydajności i produktywności firmy. Rozwiązanie MX-ONE jest obsługiwane przez szeroką gamę telefonów biurkowych i bezprzewodowych firmy Aastra.

Integracja z Microsoft Lync – platformą komunikacji zintegrowanej firmy Microsoft – jest możliwa w wypadku Aastra MX-ONE pracującego w oparciu o oprogramowanie Telephony Server w wersji 4.1, SP3.

Więcej informacji na stronie: http://www.aaastra.com/mx-one-telephony-system.htm

Informacje o Aastra Polska

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.

Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw

i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.

Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+