SOPHOS, globalny dostawca bezpieczeństwa jako serwisu (Sophos Cloud) oraz rozwiązań zabezpieczających sieci komputerowe, serwery, urządzenia mobilne i chroniących użytkowników końcowych, jest jedyną firmą na rynku działającą w ramach bezpieczeństwa IT, która jest liderem aż w trzech kategoriach produktowych w „Magicznych Kwadratach” Gartner’a: Unified Threat Management (UTM), Mobile Data Protection (MDP) oraz Endpoint Protection Platform (EPP). Świadczy to o atrakcyjności i popularności produktów oferowanych przez SOPHOS i dojrzałej wizji technologicznej marki.
AB S.A. oferuje producentowi, poprzez własny kanał handlowy, dostęp do kluczowych sektorów rynku, w tym: edukacji, usług finansowych, opieki zdrowotnej czy też usług publicznych, które są równie istotne dla SOPHOS. Obydwie firmy będą aktywnie oferowały zaawansowane narzędzia do wsparcia sprzedaży (promocje, wsparcie projektowe i marketingowe), szkolenia (handlowe i techniczne) oraz wspierały się wzajemnie przy rozbudowie kanału partnerskiego.

„Partnerstwo z AB podkreśla przyjętą przez nas strategię inwestowania w innowacyjne kanały sprzedaży i aktywne wsparcie naszych klientów i partnerów”, powiedział Arthur Kilian, Dyrektor ds. Dystrybucji na Europę Wschodnią w Sophos. „AB jako dystrybutor współpracujący z grupą kilkuset aktywnych polskich partnerów zajmujących się sieciami komputerowymi, serwerami, pamięciami masowymi oraz bezpieczeństwem IT jest dla swoich partnerów godnym zaufania dostawcą, cieszącym się nieskazitelną reputacją biznesową. Tym samym AB oferuje nam jeszcze jedną, niezwykle istotną szansę: dotarcie do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji, bez względu na ich wielkość, oferując promowaną przez SOPHOS zasadę „security made simple”, która jest jednocześnie naszym mottem”, dodaje Arthur Kilian.
Zgodnie z warunkami zawartego porozumienia, dział Enterprise Business Group firmy AB S.A. będzie aktywnie sprzedawać, popularyzować oraz wspierać całą gamę produktów SOPHOS skoncentrowanych na bezpieczeństwie sieci i serwerów oraz narzędziach bezpieczeństwa, zaadresowanych do użytkowników końcowych.

„W AB S.A. zaobserwowaliśmy wyraźny wzrost popytu na rozwiązania bezpieczeństwa średniej jakości, które można skalować, w miarę rozwoju potrzeb konsumentów”, skomentował Zbigniew Mądry, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w AB S.A. „Wszystkie produkty bezpieczeństwa dostarczane przez SOPHOS, włączając w to Sophos Cloud, gwarantują ich wysoką jakość i wartość, których dla ochrony swoich przedsiębiorstw wymagają zarówno nasi partnerzy, jak i ich klienci. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć wachlarz oferowanych przez nas produktów i zapewnić naszym wspólnym partnerom stworzenie możliwości do dalszego, bardziej korzystnego rozwoju i wykorzystać potrzebę rynku na zaawansowane rozwiązania i usługi z dziedziny bezpieczeństwa IT”, podsumował Zbigniew Mądry.











