Agencja Ad Fabrika FCB na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza przygotowała plakat zapraszający na koncerty muzyki poważnej, które są częścią projektu akcesyjnego, czyli cyklu imprez kulturalnych odbywających się w większości krajów Unii Europejskiej tuż przed rozszerzeniem Unii oraz debatami i głosowaniami w parlamentach krajów Piętnastki.
W ubiegłym roku Agencja Ad Fabrika FCB przygotowała dla Instytutu Adama Mickiewicza plakat zapraszający na pokaz polskiego kina w ramach projektów "Rok Polski w Hiszpanii" i "Rok Polski w Austrii".
Tegoroczny plakat i ulotka przygotowane dla siedmiu miast (Bruksela, Luksemburg, Dublin, Kopenhaga, Paryż, Helsinki, Rzym) ma za zadanie promować zarówno koncerty najwybitniejszych polskich muzyków, dyrygentów i orkiestr (m.in. Sinfonia Varsovia, Krzysztof Penderecki, Jacek Kasprzyk) jak i samą Polskę poprzez muzykę.

Autor Kreacji: Paweł Borowski
Przedstawiciel Agencji: Marcin Godlewski
Przedstawiciel Klienta: Mikołaj Kirschke
Zdjęcie wykonano w Studio Wołoski&Partners











