Ad Pods - nowe rozwiązanie reklamowe na YouTube

Należący do Google serwis YouTube wprowadza rozwiązanie Ad Pods, dzięki któremu możliwe będzie emitowanie dwóch reklam z rzędu w trakcie filmu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ad Pods - nowe rozwiązanie reklamowe na YouTube

Reklamy Ad Pods będą mogły zostać pominięte przez użytkowników. Oficjalnie YouTube udostępni rozwiązanie 27 listopada.

Ad Pods początkowo będzie dostępne na komputerach, a później na smartfonach i tabletach. Testy nowego rozwiązania wykazały wzrost dotarcia do unikalnych użytkowników na poziomie od 8 do 11-procent. Pilotaż wykazał również wzrost częstotliwości wyświetlania reklam tym samym internautom bez wpływu na wartości w narzędziu Brand Lift na poziomie 5-10 procent.

Z wewnętrznych analiz YouTube'a wynika, że użytkowników drażni większa liczba krótkich przerw w filmach. Dlatego Ad Pods ma podnieść zatem efektywność reklamy wyświetlanej rzadziej, a dłużej.

Jak wskazują analizy serwisu, mniej użytkowników rezygnuje z oglądania całego materiału, kiedy jest podzielony małą liczbą dłuższych reklam. Rosną też wskaźniki ich wyświetlenia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"