Adam Małysz na podium w walce o zaangażowanie fanów na Facebooku

Adam Małysz to nie tylko najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, ale też swoista marka. Oprócz znakomitego wyniku w tegorocznym Rajdzie Dakar sportowiec ten okazał się czarnym koniem mediów społecznościowych. Podczas styczniowego konkursu na Facebooku „GO RALLY 2013”, oficjalny fan page Małysza zanotował przyrost o prawie 30 000 nowych fanów. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aplikacja konkursowa zbudowana przez GRUPĘ 365 NET i aktywowana na oficjalnym fan page"u sportowca facebook.com/malyszpl w dniach od 5 do 30 stycznia połączyła dwa sporty związane z osobą mistrza: skoki narciarskie i rajdy cross-country.  Uczestnicy zabawy mieli możliwość pobić rekord skoczni skacząc z niej repliką samochodu marki Toyota Hilux, za kierownicą którego Adam Małysz i Rafał Marton startowali w tegorocznym Dakarze. W grze wzięło udział  2 692 unikalnych użytkowników, które zagrały w nią 62 283 razy i poleciły aplikację 3 473 znajomym, którzy zaprosili kolejnych - tak, iż w ciągu 25 dni liczba fanów wzrosła z 48 do 76 000 fanów.

GRUPA 365 NET po raz kolejny wprowadziła na rynek aplikację, która łączy element rozrywkowy budujący zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych z wymiernym i policzalnym efektem marketingowym, najważniejszym dla klienta. - Aplikacja „Go Rally” została zaprojektowana tak by stworzyć naturalny, humorystyczny pomost między narciarską legendą mistrza a jego nową pasją jaką są rajdy cross-country, w tym najtrudniejszy z nich Rajd Dakar - mówi Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media, GRUPA 365 NET.

Zaangażowanie fanów w grę „GO RALLY 2013” to nowa jakość w zwiększeniu świadomości i widoczności brandu – jakim jest nowe wcielenie Adama Małysza – oraz budowanie trwałej i relacji między nim i jego fanami w kanale komunikacji jakim są media społecznościowe.

Więcej aplikacji bazujących na mechanizmie sportowych emocji można znaleźć na stronie: http://www.wszyscykibicujemy.pl/ - każde z tych rozwiązań GRUPA 365 NET dostarcza w dostosowanej do wymagań klienta formule. 

365 PR  to należąca do GRUPY 365 NET dynamicznie rozwijająca się multi-agencja z Krakowa, która specjalizuje się w strategiach obecności firm w Internecie. 365 PR zarządza rozwojem projektów e-commerce, opracowuje i wdraża modele obecności w nowych mediach. Firma proponuje nowoczesne narzędzia promocji marki - jaki elektroniczne biura prasowe oparte na modelu wire-service. Krakowska agencja specjalizuje się w usługach konsultingowych z zakresu e-marketingu, prowadzi też dla swoich klientów zintegrowane kampanie promocyjne w Internecie. W środowisku social media rozwija autorskie aplikacje i projekty biznesowe. Ale przede wszystkom, 365 PR to skuteczne usługi PR przez 365 dni w roku. 

http://www.facebook.com/365pr

http://www.grupa365net.pl 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów