Adkontekst z reklamami graficzno-tekstowymi

Internetowa sieć reklamowa Adkontekst wprowadza format złożony z grafiki i tekstu. Launch oferty o nazwie Adkontekst Image wspiera promocja cenowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adkontekst Image – nowy format reklamowy w sieci Adkontekst – składa się z tekstu oraz obrazka o rozmiarze 72x60 pikseli. Grafika ma silniej zwracać uwagę użytkowników na przekaz, zachęcając do zapoznania się z nim. Reklamy w nowym formacie będą emitowane na stronach serwisów partnerskich Adkontekst w polach reklamowych 750x100, 300x250 i 160x600. Nie będą natomiast wyświetlane w formach intekstowych, w których występują już podobne reklamy typu exclusive.

grafika

Adkontekst Image jest już dostępny z poziomu panelu klienta sieci Adkontekst. Reklamodawcy mogą samodzielnie dodać nową formę, wybierając grafikę z własnych zasobów lub bazy obrazków udostępnianej na stronie. Cena CPC za Adkontekst jest taka sama jak za boksy tekstowe. Nowy format promuje również oferta, w której przy jego wykupywaniu oprócz cennikowych rabatów otrzymuje się dodatkowy 15-procentowy bonus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"