AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam

Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam

Spółka obsługuje m.in. Chińskiego Gracza Liugong, Dressta, agencje reklamowe i domy mediowe oraz od maja zajęła się realizacją nowatorskiego planu aktywności marketingowej dla brandu oferującego ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży- Kocham To Dbam.

AFA MEDIA obsługuje marketingowo projekt Kocham To Dbam w pełnym zakresie, zarówno pod względem kreatywnym jak i wykonawczym.

„Chcieliśmy, aby nazwa była ściśle związana z miłością do naszych pociech. Kojarzyła się z opieką, bezpieczeństwem, wywoływała jedynie pozytywne emocje i skojarzenia. Zaproponowaliśmy więc nazwę Kocham To Dbam, która spotkała się z aprobatą Zleceniodawcy jak również potencjalnego klienta docelowego. To niezwykle dopracowany projekt, nie tylko przez AFA Media od strony marketingowej ale przede wszystkim produktowym, przez Annę Salij- Kaczkowską, założyciela Marki. Kocham To Dbam daje gwarancję bezpieczeństwa dzieci, na tyle że kupując ubezpieczenie, rodzic ma 100 procentową pewność, że ochrona jego dziecka jest na najwyższym, światowym poziomie” – mówi Aleksandra Fajęcka, Prezes Zarządu AFA MEDIA.

AFA MEDIA stworzyło nazwę, plan aktywności marketingowej oraz realizuje całą akcję od strony digitalowej, eventowej oraz komunikacyjnej. Twarzą brandu jest Filip Chajzer. W ramach projektu, powstała również aplikacja Kocham To Dbam, będąca grą miejską dla rodziców i dzieci. Zabawy odbywają się w całej Polsce. Celem gry jest odnalezienie poprzez aplikację schowanego Filipa Chajzera z nagrodami. Miały już miejsce w Łodzi, Gdańsku, natomiast kolejny event odbędzie się 14 sierpnia w Poznaniu.

Kocham To Dbam, to projekt stworzony przez Annę Salij- Kaczkowską, prezesa Szkolnej Agencji Ubezpieczeniowej, przy współpracy ogólnopolskimi podmiotami ubezpieczeniowymi w tym Unilink SA oraz SIGNAL Iduna Polska.  

„Kocham To Dbam to nie tylko nazwa wysoko wartościowego produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków.  Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę, że  jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” – mówi Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU, jak i twórca programu Kocham To Dbam.

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"