Afekt i Grupa One-2-One razem

Agencja Afekt i Grupa One-2-One rozpoczęły współpracę strategiczną. Jej pierwszym efektem jest promocja „Zielone światło dla domówki” przygotowana dla piwa Lech Premium.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja marketing services Afekt i dostarczająca rozwiązania interaktywne Grupa One-2-One zamierzają stworzyć wspólnie kompletną ofertę komunikacji marketingowej. – Nasi klienci oczekują innowacyjnych i skutecznych działań, a dzięki współpracy strategicznej możemy wyjść poza standardy i zaoferować nowatorskie rozwiązania – przekonuje Arkadiusz Ograbek, prezes Afektu. – Nasza wspólna wiedza, doświadczenie i narzędzia, którymi dysponujemy, dają nam możliwość stworzenia oferty skupiającej w sobie wiele produktów i kanałów komunikacji konsumenckiej – dodaje Tomasz Gługiewicz, prezes Grupy One-2-One.

Pierwszym projektem, który firmy przygotowały razem, jest promocja piwa Lech Premium, prowadzona pod hasłem „Zielone światło dla domówki” i wsparta kampanią reklamową (więcej na ten temat). Agencja Afekt opracowała koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. Natomiast Grupa One-2-One przygotowała komunikację SMS-ową, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem.

O swojej współpracy firmy poinformowały klientów i inne podmioty z branży poprzez oryginalny mailing – w postaci tradycyjnych poznańskich rogali świętomarcińskich. Towarzyszyła temu komunikacja na Facebooku, wideo-event i konkurs SMS-owy na stronie internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"