Agata Domalska była wcześniej także kierownikiem działu sprzedaży reklamy internetowej w Platformie Mediowej Point Group SA oraz kierownikiem działu sprzedaży bezpośredniej w należącej do Internet Group SA spółce Adnet SA.
Wcześniej pracowała dla grupy wydawniczej Infor, firmy B2B Media Sp. z o.o., ARC Rynek i Opinia oraz UEC Galeria Sp. z o.o. – Atomic Centre. Prowadziła także własne projekty biznesowe.
–
Przyjście Agaty jest dla nas dużym wzmocnieniem. Bardzo pomoże nam jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz budowaniu relacji b2b
– powiedział Szczepan Jabłoński, CEO w GMP Advertising.
Agata Domalska jest magistrem socjologii. Dyplom zdobyła w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także podyplomowe studium zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.












