Jako dyrektor rozwoju TLC Młynarska będzie odpowiadała za zintegrowaną strategię stacji na polskim rynku. Będzie współpracowała z jej zespołem programowym i marketingowym.
- Naszą ambicją jest przekształcenie marki TLC w prawdziwy lovebrand. Telewizję pełną emocji, która inspiruje i angażuje polskich widzów za pośrednictwem wielu ekranów. Współpraca z Agatą Młynarską, osobą niezwykle dynamiczną, z ogromnym doświadczeniem w mediach i komunikacji, pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania polskiej widowni i wejść z nią w jeszcze bliższy dialog - zapowiada Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
- Współpraca z TLC to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania swojego dotychczasowego doświadczenia w realizacji pomysłów, które pozwolą polskiej publiczności odnaleźć siebie w tej silnej, międzynarodowej marce - komentuje Agata Młynarska.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. udział TLC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,35 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/odejscie-macieja-orlosia-to-dla-tvp-duza-strata-opinie ##
Przez ostatnie trzy lata Agata Młynarska była związana z Telewizją Polską, gdzie współtworzyła i prowadziła program „Świat się kręci”, emitowany od września 2013 roku do połowy czerwca br.
W latach 2006-2013 Młynarska pracowała w Telewizji Polsat, była tam szefową zespołu nowych projektów oraz prowadziła programy w Polsacie i Polsat Cafe, a także koncerty i imprezy plenerowe. Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Telewizją Polską. Od ponad trzech lat jest redaktor naczelną magazynu „Skarb” dystrybuowanego w sieci drogerii Rossmann.











