Skrót POV (od point of view) odzwierciedla filozofię nowej marki – to punkt widzenia twórcy ma być kluczowy w budowaniu jego kariery i współprac komercyjnych - podano w komunikacie.
Każda relacja zaczyna się od rozmowy. Zanim zaplanujemy działania, słuchamy twórcy i jego perspektywy – jego point of view
W zespole managementu pracują także Agata Hura i Paulina Nieścioruk.

Obecnie pod skrzydłami managementu znajduje się blisko 30 twórców działających w różnych kategoriach – od lifestyle’u i mody, przez edukację i humor, po gaming. Wśród nich m.in. Łukasz Wala, Salepl, Ola Bovska, Bielavsky, Rocksanka, Crispynka, Daria Przybylska i Bunio.
W ciągu trzech miesięcy działalności zespół POV.MGMT zrealizował ponad 100 kampanii. Marka działa jako część agencji influencer marketingowej brandbuddies.
Zdecydowaliśmy się na wydzielenie niezależnej marki managementowej, ponieważ to segment, który dynamicznie rozwija się w ramach naszej grupy. Osobna jednostka pozwala nam skupić się jeszcze mocniej na potrzebach twórców – oferując im bardziej dedykowane wsparcie, szybszy proces decyzyjny i bliższe relacje. Chcemy być blisko naszych twórców i być dla nich realnym partnerem










