Agencja Hype PR wesprze komunikacyjnie Fenix3

Fenix3, firma oferująca całkowicie nową formę reklamy telewizyjnej na polskim rynku, od kwietnia 2013 współpracuje z warszawską agencją Hype PR. Agencja odpowiada za kontakty z mediami, a także wspiera komunikację Fenix3 z klientami. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w zakresie przygotowania strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej i pozycjonowania marki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Fenix3 zadebiutował na rynku w październiku 2012 roku w Szczecinie z innowacyjnym  konceptem biznesowym opartym na opatentowanej nowej formie reklamy telewizyjnej wykorzystującej tzw. skiny (które wyświetlają się poprzez skalowanie obrazu, przy czym nie zakłócają wizji ani fonii). W tej formule widzowie otrzymują wynagrodzenie za każdą obejrzaną reklamę, a reklamodawcy zyskują możliwość reklamy w telewizji na każdym kanale, w cenie dotychczas nieosiągalnie niskiej. Fenix3 działa w województwie Zachodniopomorskim, jednak w związku z planami rychłej ekspansji na kolejne miasta, rozwija zasięg swojej komunikacji.

„Współpraca z klientem posiadającym oryginalny produkt lub usługę, które nie mają żadnej analogii na rynku, jest marzeniem każdego PR-owca. Czeka nas intensywna praca edukacyjna dotycząca zupełnie nowego produktu i mechanizmu jego działania. Co więcej, koncepcja oferowana przez Fenix3 gruntownie zmienia relacje pomiędzy reklamodawcą a widzem w reklamie telewizyjnej: nie mieliśmy jeszcze do czynienia z „płaceniem za patrzenie” – mówi Ewa Cander, właściciel agencji HYPE PR.

Klient dokonał wyboru agencji w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.

***

FENIX3 to spółka oferująca unikatową formę reklamy telewizyjnej, w której widz otrzymuje wynagrodzenie za każdy wyświetlony na ekranie swojego telewizora przekaz reklamowy. System FENIX3 umożliwia zmianę tradycyjnej relacji pomiędzy reklamą a telewizją oraz reklamodawcą a widzem. Opatentowana technologia zmienia odbiornik telewizyjny w narzędzie do zarabiania pieniędzy i komunikowania się. Sprawia ona, że każdy przedsiębiorca może przekazać widzom informacje o swoim produkcie niezależnie od programu telewizyjnego, który widz ogląda w danej chwili i niezależnie od nadawcy telewizyjnego, którego widz wybrał. 

FENIX3 działa od października 2012.

HYPE PR jest agencją PR typu „butik”, oferującą zindywidualizowane usługi w zakresie komunikacji marketingowej i PR. Współpracuje ze specjalistami w poszczególnych dziedzinach, dopasowując zespoły do projektów. Najwyższe zaangażowanie w pracę dla każdego klienta uzyskiwane jest przez bezpośredni udział osób zarządzających. Nadzór sprawuje ekspert z 13-letnim doświadczeniem w branży PR i dyplomem międzynarodowego programu Executive MBA. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?