Agencja Kofeina i Union Investment TFI dalej razem

Rok 2005 dla agencji Kofeina i Union Investment TFI rozpoczął się przedłużeniem kontraktu na obsługę full service na kolejnych dwanaście miesięcy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tak jak w poprzednich latach Kofeina odpowiadać będzie za całą komunikację BTL i ATL Union Investment TFI z rynkiem. Kilka lat wspólnych działań obu firm potwierdza znaną regułę - na sukces trzeba zapracować. Dopiero długotrwała współpraca i zyskane dzięki niej doświadczenie pozwalają osiągnąć rzeczywiście satysfakcjonujące wyniki.

Tegoroczna kampania "o doskonałym zysku" rozpoczęła się już w styczniu emisją spotów telewizyjnych wspieranych przez internetowe brandmarki, e-mailing i materiały POS. Reklama po raz kolejny informuje o doskonałych wynikach funduszu - w tym roku Union Investment TFI zajął pierwsze miejsce w rankingu funduszy inwestycyjnych ogłaszanym przez Rzeczpospolitą.         Jak co roku znalazł się także w czołówce Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych wyróżnionych za zarządzanie i wyniki.

Dzięki systematycznemu wdrażaniu strategii sprzedażowej Union Investment TFI, Kofeina może dla swojego klienta prowadzić konsekwentne działania reklamowe. Dlatego ATL opiera się cały czas na tej samej strategii i od lat realizowany jest w odróżniający się od konkurencji sposób. Autorami spotów telewizyjnych jest team reżyserski "Czuk Czuk", czyli Bartek Ignaciuk i Maciej Kowalczuk. Dzięki "Czuk Czuk" reklamy Union Investment TFI  mówią nieszablonowym, inteligentnym językiem doskonale trafiającym do grupy docelowej.

Rynek funduszy w Polsce ewoluuje, a osób zainteresowanych ich ofertą przybywa. Wymaganiom wyedukowanego i wymagającego klienta, który  szuka dobrego sposobu               na zarabianie dużych pieniędzy trudno jest sprostać. Właśnie dlatego Union Investment TFI        ma w swoim portfolio produkty dla każdego rodzaju inwestorów.

Planując działania reklamowe Union Investment TFI  i Kofeina wiedzą, że jest o co walczyć. Liczby mówią  same za siebie: w 1999 r. aktywa rynku funduszy inwestycyjnych wynosiły około 3 mld. złotych, a w roku 2004 już około 32 mld. złotych. Dziesięciokrotny wzrost oznacza,                 że rynek potrzebuje tego typu produktów, a informowanie o nich jest już koniecznością.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"