Twórcy "Nagłówków nie do ogarnięcia" i "Jestem dziennikarzem" ruszają z własną Agencją Nie Do Ogarnięcia

Na rynku powstała nowa agencja reklamowa, specjalizująca się szczególnie w akcjach niestandardowych. Jej założycielami są Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Twórcy "Nagłówków nie do ogarnięcia" i "Jestem dziennikarzem" ruszają z własną Agencją Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia oferuje przygotowanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, budowanie wizerunku marki i zarządzanie marką w internecie. Specjalnością firmy są działania niestandardowe.

Założycielami oraz członkami zarządu agencji są Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski (prezes). Firma działa od końca stycznia br. i od tej pory realizuje pierwsze działania. Z agencją współpracuje na stałe pięć osób.

Marcin Sikorski jest współtwórcą facebookowej strony “Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”. W 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu MediaTory - Studenckie Nagrody Dziennikarskie, którym przez 6 lat zarządzał. Przez ostatnie lata zajmował stanowisko copywritera i creative group head w agencji Hand Made.

Piotr Cebo jest grafikiem. Współpracował z agencjami reklamowymi, wydawnictwami i organizacjami non-profit. Przez ostatnie lata pracował w agencji Hand Made. Wraz z Sikorskim realizowali także projekty jako niezależny team kreatywny. Jednym z nich była kampania społeczna “Jestem dziennikarzem”, zachęcająca do bardziej świadomego korzystania z mediów. Pracowali także przy kreacjach kampanii promującej czytelnictwo w Polsce “Czytaj PL”. Wygrali również międzynarodowy konkurs na dyrektora kreatywnego serwisu Pornhub. Mimo zdobycia 10 razy większej liczby głosów niż drugie w kolejności zgłoszenie, organizatorzy przyznali im miejsce drugie.

Jakub Kulasa pracował wcześniej w Krakowskim Biurze Festiwalowym w zespole odpowiedzialnym za rozwój marki Kraków Miasto Literatury UNESCO, gdzie przez 5 lat koordynował akcję “Czytaj PL".

- Do naszego teamu kreatywnego zgłaszało się bezpośrednio dużo firm i instytucji z prośbą o realizację projektów. W pewnym momencie zapytań było już na tyle dużo, że uznaliśmy, że to dobry moment, aby spróbować sił z własną agencją - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Sikorski.

Pierwszymi klientami agencji są FoodCare (obsługa profili marek Black, Frugo i 4Move na Facebooku i Instagramie) oraz Grupa Wydawnicza Znak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji