Agencja PoiNTB ogranicza dzień pracy do 6 godzin

Agencja PR PoiNTB w ramach 3-miesięcznego eksperymentu wprowadza 6-godzinny dzień pracy. Model ten został zaczerpnięty z firm skandynawskich.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja PoiNTB ogranicza dzień pracy do 6 godzin

PoiNTB, marka należąca do Bees&Honey, wzorem niektórych firm ze Skandynawii, zdecydowała się na skrócenie dnia pracy z ośmiu do sześciu godzin. Ma to na celu sprawdzenie, czy dzięki temu zwiększy się efektywność i wydajność pracowników.

- Ta decyzja była owocem wielu rozmyślań i przygotowań. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego systemu, ponieważ wyniki badań i rezultaty podobnych eksperymentów pozwalają wierzyć, że jest to klucz do zwiększenia efektywności i zmniejszenia presji, która spoczywa na pracownikach - wyjaśnia Honorata Popow, managing director PoiNTB.

Agencja zapowiada podzielenie się wynikami eksperymentu z rynkiem w formie studium przypadku.

Badania Eurostatu z ubiegłego roku pokazują, że Polacy zatrudnieni na pełny etat pracują w tygodniu średnio 42,5 godziny, czyli o prawie 25 proc. dłużej niż Niemcy, Francuzi i Holendrzy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji