Agencja V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta Poznania

V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta w Poznaniu na realizację kampanii promocyjnej wyborów do rad osiedli 2019.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta Poznania

Akcja, za którą odpowiada V&P, ma zachęcać poznaniaków do kandydowania oraz aktywnego udziału w wyborach do rad osiedli. Motywem przewodnim kampanii „ZaRadność” jest gra słów „Za” i „Radny” odwołująca się do wielkopolskiego etosu umiejętności radzenia sobie w różnych sytuacjach, przedsiębiorczości i zaangażowania. Działania zaplanowano do 23 marca. Wybory do rad osiedli odbędą się dzień później.

V&P odpowiada za kreację, egzekucję i plan mediowy dwóch etapów akcji oraz za przygotowanie strony internetowej kampanii.

- Postawiliśmy na  tradycyjne kanały komunikacji: telewizję regionalną, radio, lokalną prasę, materiały BTL czy nośniki outdoorowe. Całość akcji uzupełnią działania digitalowe z uwzględnieniem social mediów i kanałów własnych Miasta Poznania -  komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający V&P.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"