Agito.pl wybrało Monday PR

Sklep internetowy Agito.pl od stycznia nawiązał współpracę z agencją Monday PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za wsparcie w zakresie przygotowania i wdrożenia strategii komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego, a także doradztwo i realizację działań w obszarze PR korporacyjnego, produktowego i komunikacji eksperckiej.

Firma zdecydowała o wyborze Monday PR w konkursie ofert. Wcześniej Agito.pl obsługiwała agencja White Magick.

Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół w składzie: Łukasz Dąbrowski, Aneta Kowalczyk, Roman Grąziewicz.

Umowa obowiązuje od początku stycznia. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele