Agora przygotowała kampanię zachęcającą specjalistów do przeprowadzki na Pomorze

Pracownia_EB, agencja należąca do GoldenLine (Grupa Agora) przygotowała kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną „Work-life balance? Pomorskie!", na zlecenie Agencji Rozwoju Pomorza i grupy lokalnych firm.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem akcji „Work-life balance? Pomorskie!" jest zachęcenie specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Głównym elementem kampanii jest film przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje.

W założeniach materiał ma przekonać widzów, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.

Uzupełnieniem komunikacji są artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Live More Pomerania, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.

Kampania powstała dzięki współpracy Agencji Rozwoju Pomorza oraz pomorskich pracodawców, m.in. Adva Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.

Kampanię opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska