Nowo utworzony zespół liczy pięć osób. Będzie zajmował się przygotowaniem oraz sprzedażą ofert reklamowych dedykowanym produktom z grupy Sport.pl - od serwisu poprzez aplikacje mobilne aż po serwisy tematyczne jak PolskaBiega.pl czy Fitness.Sport.pl.
- Jest to odpowiedź na wzrastające zainteresowanie rynku ofertami sportowymi i rekreacyjnymi - podaje spółka.
Artur Grochowski w przeszłości przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie był m.in. szefem sprzedaży lokalnej Gazeta.pl. W latach 2006-2013 jako dyrektor wydawniczy serwisu Sport.pl odpowiadał za biznes i promocję serwisu. W 2013 roku odszedł ze spółki i został dyrektorem obsługi klienta w agencji Komunikacja Plus. Następnie przez rok pracował w firmie Content Media, gdzie kierował projektem think:sport.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. Sport.pl miał 1,72 mln użytkowników i zanotował 64,6 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).












