AIG wybrało agencję Believe

Agencja Believe wygrała przetarg na obsługę marki AIG.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa nowych produktów AIGTowarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w tym kreacja do kampaniiwizerunkowej i produktowej, na którą składać się będą zarównomateriały ATL i BTL.

Pierwsze efekty pracy agencjidla funduszu AIG są już widoczne wprasie ogólnopolskiej oraz na portalach internetowych (międzyinnymi: www.tvn24.pl, www.money.pl, www.bankier.pl). Publikowane w ramachkampanii layouty zostały stworzone dla jednego z produktów AIG -Subfunduszu Małych i Średnich Spółek Europejskich EURO-MiŚs.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"