Akcja Rekrutacja 2003 Coca-Cola

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do II edycji Akcji Rekrutacji organizowanej przez firmę Coca-Cola zgłosiło się już 502 drużyny. Dla porównania do zeszłorocznej edycji konkursu zgłosiło się 146 teamów. Akcja Rekrutacja to konkurs dla młodych i ambitnych ludzi, dający niepowtarzalną szansę zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku. Nagrodami dla trzech najlepszych drużyn są płatne praktyki letnie w środkowo-europejskich oddziałach firmy Coca-Cola. Odbycie praktyk w działach marketingu firmy Coca-Cola

Akcja Rekrutacja ma charakter konkursu. Praca konkursowa to regionalna strategia marketingowa dla istniejącej marki napoju z portfolio firmy Coca-Cola, bądź też dla nowo wymyślonej, przez uczestników konkursu, marki napoju, która mogłaby wejść do portfolio Coca-Cola Polska.

W konkursie biorą udział studenci 4 i 5 roku* - studiujący na terenie Polski, w uczelniach państwowych i prywatnych, z doskonałą znajomością języka angielskiego.

- Uczestnicy konkursu startują jako trzyosobowe drużyny złożone z ludzi spełniających wyżej określone kryteria. Znieśliśmy też obowiązek budowania zespołów konkursowych spośród studentów jednej uczelni - mówi dyrektor personalny Coca-Cola Polska, Małgorzata Jastrzębska. - Praca zespołowa, a na niej opiera się uczestnictwo w Akcji Rekrutacja, to bardzo trudne zadanie. Oceniamy jakość pracy całego zespołu, ale i każdego członka osobno, wiemy też, że przyjaciołom i znajomym współpracuje się często lepiej, stąd weryfikacja zeszłorocznych kryteriów - dodaje.

Rywalizacja pomiędzy uczestnikami będzie przebiegać w dwóch etapach. Pierwszy pisemny, który polega na napisaniu strategii, trwa od 6 stycznia, czyli pierwszego dnia rejestracji drużyn do 11 kwietnia 2003 roku, kiedy to mija termin nadsyłania prac. Drugi etap odbędzie się 14 i 15 maja w siedzibie firmy Coca-Cola Polska. Do drugiego etapu, ustnego, zakwalifikuje się tylko 20 trzyosobowych zespołów. Na tym etapie Jury składające się z autorytetów w dziedzinie marketingu, w tym przedstawicieli firmy Coca-Cola, wysłucha 20 prezentacji w języku angielskim. Następnie na podstawie surowo określonych założeń podejmie decyzję o tym, które z prezentujących się grup, zasłużyły na miano najlepszej.

Olimpia Romanik, członkini zwycięzkiej drużyny zeszłorocznej Akcji Rekrutacja, w tej chwili pracuje w Coca-Cola Polska i tak wypowiada się o swoim udziale w konkursie: Ważna jest praca zespołowa. By powstał team, muszą się zebrać osoby, które się dobrze znają, ufają sobie i każda z nich wie, gdzie jest jej miejsce. Trzeba się niewątpliwie wykazać pomysłowością i kreatywnością, i najważniejsze: trzeba zrozumieć ideę konkursu.

Nagrodami dla trzech najlepszych drużyn, są płatne praktyki letnie w środkowo-europejskich oddziałach firmy Coca-Cola. Do wygrania są również cenne nagrody rzeczowe i praktyki u patronów akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"