Akcje Ruchu znikną z GPW w dniu 17 stycznia

Akcje spółki dystrybucyjnej Ruch zostaną wykluczone z obrotu na GPW w dniu 17 stycznia.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Udostępnij artykuł:

„Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę w sprawie wykluczenia z obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW akcji Ruch z dniem 17 stycznia 2011" – czytamy w komunikacie.

Inwestor Ruchu, Lurena, która należy w całości do funduszy zarządzanych przez Eton Park Capital Management, L.P., zdecydowała o wycofaniu spółki z GPW. Eton Park jest globalną firmą inwestycyjną, angażującą się w inwestycje o ponadprzeciętnym zwrocie osiąganym w perspektywie kilkuletniej.Obecnie zarządza on aktywami o wartości ok. 13 mld USD.

Ruch jest największą siecią detaliczną w Polsce z około 7.000 punktami sprzedaży. Jest wiodącym hurtowym dystrybutorem prasy w Polsce z ponad 40% udziałem w rynku, zaopatrującym ponad 20.000 placówek. Ruch jest ponadto głównym dystrybutorem dóbr szybkozbywalnych (FMCG) z siecią 129 punktów sprzedaży hurtowej.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 21,16 mln zł straty netto wobec 37,08 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2739,10 mln zł wobec 3001,72 mln zł.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
Autor artykułu:
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii