Albert Lumberjacker, Easy Hell i Media Direction OMD dla Paradis Frutto Dr. Oetkera

W lipcu ruszy kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży deseru Paradis Frutto firmy Dr. Oetker. Akcję przygotowują firmy Albert Lumberjacker, Easy Hell i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa deseru Paradis Frutto będzie podkreślać, że zawiera on naturalne soki owocowe i puszystą bitą śmietaną o dekoracyjnym kształcie, za to nie ma w nim sztucznych barwników. Akcja – obejmująca telewizję – ma wspierać produkt, który został niedawno wprowadzony przez firmę Dr. Oetker do sprzedaży w trzech wersjach smakowych: truskawkowej, cytrynowej i malinowej. Kreację kampanii przygotowała agencja Albert Lumberjacker, za produkcję odpowiada firma Easy Hell, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech