Przeździecka w TVN Media będzie odpowiadała za całościową współpracę z partnerami Premium TV oraz strategię i rozwój tej oferty. Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV liczy, że bogate i różnorodne doświadczenie Przeździeckiej w tworzeniu efektywnej komunikacji mediowej, jak i jej umiejętności menadżerskie, przyczynią się do dalszego rozwoju Premium TV.
Aleksandra Przeździecka posiada kilkunastoletnie doświadczenie menadżerskie w zakresie tworzenia strategii komunikacji i budowania relacji biznesowych w branży mediowej. Do TVN Media przeszła z Media Direction OMD, gdzie od 2012 roku zajmowała stanowisko dyrektor zarządzającej, a wcześniej business development managera. Z firmą związana była od 1999 roku. Wcześniej Przeździecka pracowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowa-polityka-handlowa-tvn-media-skloni-reklamodawcow-do-wiekszych-wydatkow ##

Premium TV to oferta reklamowa obejmująca kanały tematyczne Grupy TVN oraz stacje innych nadawców, m.in. Telewizji Puls, 4fun Media, FOX International Channels, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-na-czele-telewizyjnego-lokowania-produktu-najdrozsze-kuba-wojewodzki-i-dzien-dobry-tvn ##











