„Znajdź to, co najważniejsze” - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Znajdź to, co najważniejsze” - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

W spocie z akcji pokazywana jest codzienność mężczyzny opiekującego się swoim malutkim dzieckiem. Dzięki aplikacji mobilnej Allegro bohater zamawia golarkę elektryczną i goli zarost, dzięki czemu kiedy znów bierze bobasa na ręce i przytula, ten już nie płacze.

Reklama kończy się hasłem „Znajdź to, co najważniejsze” i informacją o Allegro Smart!.

 

Usługa Allegro Smart! została wprowadzona jesienią ub.r., obejmuje płatne pakiety nielimitowanych dostaw produktów kupionych na Allegro: za 49 zł przez 12 miesięcy, za 39 zł przez 6 miesięcy, a za 8,99 zł przez miesiąc. Wspierała ją wtedy duża kampania reklamowa, w związku z którą portal zrezygnował z produkcji bożonarodzeniowego spotu wizerunkowego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-prowizje-wyzsze-bilety-jako-kategoria-glowna-karty-podarunkowe-od-wszystkich-bez-ocen-za-czas-wysylki,7170842902636161a ##

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Ogilvy Poland, która w lipcu br. wygrała przetarg na obsługę reklamową Allegro. Poprzednio odpowiadała za to agencja Bardzo, która przygotowała dla platformy m.in. cykl reklam pod hasłem „Czego szukasz?”.

- Klienci wiedzą, że na Allegro można znaleźć prawie wszystko - komentuje Adam Szałamacha, brand manager Allegro. - Jednak samo wyszukiwanie nie jest treścią naszego życia. Szukamy, by żyć lepiej, kochać bardziej, być z rodziną i znajomymi pełniej, dobrze wykorzystać każdą chwilę. Nowa kampania może nam uświadomić, że pozornie trywialne zakupy mogą zmienić jakość życia i bycia z drugim człowiekiem. Przejście od szukania do spełnienia potrzeb tu i teraz to naturalna ewolucja polskich e-konsumentów w sieci , którzy coraz szybciej przechodzą z zakupami z offline do online. Allegro stoi przy nich i służy pomocą, wsparciem, rozwiązaniem - dodaje Szałamacha.

Spoty z nowej kampanii wyreżyserował Trevor McMahan, za produkcję odpowiadało Moon Films, za postprodukcję obrazu Televisor, za udźwiękowienie - Juice, a za konsultację muzyczną Tracks and Fields. W reklamach wykorzystano piosenkę „Lullaby” The Slow Show.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio. Planowaniem i zakupem mediów dla Allegro zajmuje się dom mediowy Starcom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-podnosi-prowizje-od-sprzedazy-wyposazenia-domu-zegarkow-i-sprzetu-fitness,7170852338587777a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"