Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp

Allegro udostępniło w aplikacji WhatsApp kanał służący do obsługi i wsparcia użytkowników kupujących i sprzedających w serwisie. Za pomocą komunikatora internauci mogą szybko skontaktować się z administratorami platformy, a także uzyskać odpowiedzi na najczęstsze i najważniejsze pytania.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Allegro uruchamia wsparcie użytkowników przez komunikator WhatsApp

Jak informuje Allegro kanał o nazwie WhatsApp Business jest zarejestrowany pod numerem 573 449 254. Według serwisu wystarczy wyszukać go w aplikacji WhatsApp i można nawiązać konwersację.

Dzięki temu rozwiązaniu klienci i sprzedawcy będą mogli komunikować się z obsługą serwisu, ale także mieć szybki dostęp do najczęściej pojawiających się pytań czy do podstawowych danych o firmie i innych opcji w przyszłości. Na kanale będzie można na bieżąco poprosić o wsparcie w zakupach i sprzedaży, zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też o zasady działania Allegro.

- Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji - mówi Jakub Kłoczewiak, customer experience director w Allegro - To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów. Robimy to dla wygody wszystkich, którzy na Allegro sprzedają lub kupują. Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy.

WhatsApp to należąca do Facebooka aplikacja mobilna.  Pozwala m.in. na wymianę wiadomości tekstowych bez konieczności płacenia za SMS-y. Obecnie według szacunków PBI/Gemius z WhatsApp korzysta średnio 4,5 mln Polaków miesięcznie.

Allegro, z którego wg badania Gemius/PBI korzysta codziennie ok. 4 mln realnych użytkowników od pewnego czasu zmienia sposób i zasady korzystania z serwisu. W marcu br. na platformie wystartował Czat Allegro, który ma pozwalać na szybki kontakt z obsługą, zadawanie pytań i wyjaśnianie konkretnych problemów. Z kolei na początku lipca Allegro podniosło stawkę dla sklepów z 9,90 do 39 zł i wprowadziło opłaty za utrzymanie oferty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"