Nowy formularz wystawiania ofert na Allegro składa się z jednej, a nie jak wcześniej trzech zakładek. Wystawianie oferty zaczyna się teraz od wpisania nazwy przedmiotu, a obok znajdują się przyciski wyboru kategorii i dodawania zdjęć, a także ewentualne połączenie przedmiotu z katalogiem produktów. Natomiast szablony ofert będą dostępne obok edytora tekstów.
W nowym formularzu można dodawać jednocześnie po kilka fotografii. Błąd popełniony przez użytkownika jest zaznaczany zaraz po uzupełnieniu danego pola. Natomiast jeżeli przerwie się wystawianie oferty i wyloguje konta, przeglądarka zapamięta uzupełnione dane, więc następnym razem nie trzeba będzie opisywać sprzedawanego przedmiotu od początku.

Przez najbliższe trzy tygodnie użytkownicy Allegro.pl będą mogli się przełączać między nowym a starym formularzem. Później ten drugi będzie już niedostępny.
W październiku ub.r. strony e-commerce’owe Grupy Allegro zanotowały 11,27 mln użytkowników i 4,68 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane), a samo Allegro.pl - 10,79 mln użytkowników i 4,57 mld odsłon.











