Ambi Pur na nośnikach IMIGe Poland

W hipermarketach sieci Geant na początku listopada wystartowała kampania reklamowa marki Ambi Pur firmy Sara Lee Household & Body Care Poland Sp. z o.o. przeprowadzona przez firmę IMIGe Poland.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na podświetlanych stoperach regałowych zamontowanych bezpośrednio przy półce z produktem, pojawiły się layouty promujące elektryczne odświeżacze powietrza. Kampania pod hasłem „Zapachy inspirowane tym, co kochasz” w ogólnopolskiej kampanii reklamuje polska aktorka Edyta Jungowska.

Trwająca w hipermarketach kampania jest idealnym dopełnieniem kampanii telewizyjnej, która swoją pierwszą odsłonę miała 20 października. Wykorzystane w sieci Geant nośniki wyróżniają zapachy Ambi Pur na tle konkurencyjnych firm i budują trwałą relację z klientem, który po zetknięciu się z kampanią w TV widzi jej kontynuację w momencie podejmowania decyzji o zakupie - podano w komunikacie.

Za zakupów mediów odpowiedzialny był dom mediowy Media Direction.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP