AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam

Firma reklamy zewnętrznej AMS (należy do Agory)  wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kontentu w sieci nośników reklamowych digital OOH AMS.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
AMS korzysta ze sztucznej inteligencji przy tworzeniu reklam

AMS po raz kolejny wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji. Po wdrożeniu pomiaru ruchu w galeriach handlowych z użyciem AI, spółka zastosowała potencjał tej technologii umożliwiając odbiorcom tworzenie treści kontentowych w sieci digital OOH AMS.

Narzędzie premierowo zostało wykorzystane przez uczestników konferencji „WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium” organizowanej przez IAB Polska. Dzięki przygotowanej przez AMS aplikacji użytkownicy mogli tworzyć obrazy przy pomocy AI i publikować je w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych i Digital Citylight na przystankach w największych polskich miastach. W ten sposób mogli w pełni wykorzystać możliwości i elastyczność Digital Out-of-Home oraz działanie w czasie rzeczywistym.

– Na co dzień tworzymy autorski kontent, specjalnie przygotowywany przez nasz zespół redakcyjny. Teraz przyszedł czas na AI. Dzięki sztucznej inteligencji każdy ma możliwość zostać artystą i tworzyć obrazy, a Digital OOH umożliwia prezentowanie tych dzieł w największej galerii sztuki, jaką jest miasto. Warto podkreślić, że akcja realizowana jest na ponad 600 ekranach digitalowych w całej Polsce – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ams-initiative-um-zakup-programatyczny,7169667493865089a ##

To kolejny projekt AMS z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Rok temu firma po raz pierwszy wykorzystała jej możliwości, wdrażając zupełnie nowy standard pomiaru ruchu wokół nośników indoorowych w galeriach handlowych, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję. Po sukcesie tego pilotażowego wdrożenia, AMS na początku 2023 r. rozszerzył program badań i przeprowadził pomiary w kolejnych galeriach handlowych, wykorzystując innowacyjne rozwiązania autorstwa CitiesAI.

AMS Digital oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów