– Kreska Andrzeja jest niepowtarzalna, zupełnie jak nasza muzyka. Co ciekawe, Andrzej jeszcze przed otrzymaniem briefu, sam wpadł na pomysł "jednej nutki". Dokładnie za to kochają nas nasi słuchacze – Kolor da się natychmiast rozpoznać po muzyce! Pracowaliśmy już przy kampanii "Warszawa Mruga" i cieszymy się z kolejnego wspólnego projektu – mówi Łukasz Suda, dyrektor programowy Radia Kolor 103 FM.
Kampania prowadzona będzie do końca listopada i obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie, w tym m.in.: ekrany w autobusach MZA oraz tyły autobusów, ekrany przy Hotelu Presidential, elektroniczny billboard przy Złotych Tarasach, ekrany w sieci przychodni Medicover oraz ekrany w kinach. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i w aplikacji mobilnej Radia Kolor.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada zespół Radia Kolor.













