Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L’Oréal

Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads.

Materiał partnera
Materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L’Oréal

Kérastase od 1964 roku rozwija usługę pielęgnacji włosów w salonach fryzjerskich na całym świecie. Dzięki innowacyjnym formułom i bogatej w przełomy technologiczne historii, stała się pionierem w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Główne atrybuty marki to wysoka technologia, przyjemność i indywidualna diagnoza. Kérastase jako pierwsza korzystała z przełomowych odkryć Laboratoriów Zaawansowanych Badań L’Oreal. Oferuje swoim Klientom najbardziej zaawansowane technologicznie, dobierane do indywidualnych potrzeb, delikatne w konsystencji, o zmysłowym aromacie, profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów. W Polsce dostępne w wybranych Salonach współpracujących z marką Kérastase.

Marka prowadzi szeroko zakrojone działania reklamowe, wykorzystując w tym celu wiele różnych kanałów komunikacji jak media społecznościowe, czy digital. To właśnie na ten ostatni obszar Kérastase stawia coraz mocniej, jednocześnie poszukując innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które mogłyby być wdrożone w celu zwiększenia efektywności i atrakcyjności działań. Dlatego też firma podjęła decyzję o przetestowaniu rozwiązań oferowanych przez spółkę AdTech - VOX.

Ze względu na wysoką jakość ruchu i zapewnienie realizacji założonych KPI, format In-Image Ads jest coraz częściej wykorzystywany przez agencje mediowe na polskim i globalnym rynku. Starcom wspólnie z VOX zrealizował już z powodzeniem wiele kampanii dla swoich klientów, za każdym razem dokładnie analizując wszystkie czynniki i statystyki prowadzonych działań.

Starcom jest globalną agencją mediową należącą do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Group, z sukcesami realizującą zróżnicowane kampanie dla klientów z wielu branż, wykorzystując w tym celu również niestandardowe i innowacyjne rozwiązania. Stale poszukując nowych możliwości zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych dla swoich klientów, zarekomendował  firmie Kérastase rozwiązania VOX.

VOX umożliwia prowadzenie kampanii osadzonej na formacie In-Image Stripe z implementacją video. Pozwala to na wyświetlanie kreacji zajmującej 20% zdjęcia redakcyjnego, do której dodatkowo zaimplementowany jest spot klienta. Kreacje wykorzystywane na potrzeby kampanii mogą być w pełni rich mediowe i zawierać oprócz video także dźwięk, dzięki czemu jeszcze lepiej przyciągają uwagę odbiorcy.

Format In-Image Ads idealnie sprawdza się w  branży beauty, przynosząc reklamodawcom znacznie wyższe wskaźniki CTR, w porównaniu do kampanii display.

Najlepszym przykładem jest najnowsza kampania Kérastase, promująca kosmetyki dla mężczyzn z gamy KERASTASE GENESIS Homme.

grafika

- Mnogość bodźców, z którymi użytkownicy Internetu mierzą się każdego dnia powoduje, iż dotarcie do grupy docelowej staje się prawdziwym wyzwaniem. Dlatego też nieustannie poszukujemy kreatywnych i nieszablonowych sposobów na prowadzenie jakościowej komunikacji z odbiorcami marki. Stąd decyzja o przygotowaniu kampanii w oparciu o innowacyjny, rich mediowy format reklamowy, In-Image Ads od VOX - mówi Anna Flis - Kierownik Marki, Polska & Kraje Bałtyckie.

Kampania Kérastase wystartowała w maju b.r, z ukierunkowaniem na mobile web i desktop, z wykorzystaniem formatu In-Image stripe z implementacją video (rich media).

Gama Genesis Homme, której dotyczyła kampania, to odpowiedź marki na coraz większe zmartwienie wśród młodych mężczyzn, którzy potrzebują rozwiązania dającego efekt natychmiastowego pogrubienia i efektu pełniejszych włosów oraz działającego przeciw utracie gęstości włosów w perspektywie długoterminowej. Wypadanie włosów to nie tylko rezultat genów, ale także rutyny pielęgnacyjnej, a na rynku brakuje produktów, które odpowiadałyby na wspomniane 2 wyzwania jednocześnie.

Celem kampanii była emisja na zdjęciach redakcyjnych u wydawców premium, targetowanych według briefu klienta, na podstawie technologii rozpoznawania obrazu, zapewniającej 100 % bezpieczeństwa marki, 100% viewability. Wśród KPI ważnym było osiągnięcie CTR powyżej 0,5 % w trakcie emisji.

Jakość samego ruchu była na bieżąco monitorowana przez klienta, zarówno pod kątem współczynników  Google Analytics, jak i przy wykorzystaniu zewnętrznych narzędzi analitycznych. Wyniki prowadzonych analiz wykazują, że format In-Image Ads nie tylko przyciąga odbiorcę i dostarcza ruch z CTR wyższym niż w przypadku standardowych formatów i bardzo niskim czynnikiem odrzuceń, ale przede wszystkim realnie wpływa na realizację założonych KPI kampanii, w postaci zwiększenia widoczności i zasięgu - na czym reklamodawcy zależało najbardziej.

VOX jest międzynarodową spółką Adtech, wchodzącą w skład grupy kapitałowej Hybrid.ai i oferującą innowacyjne rozwiązania, takie jak kompleksowy ekosystem reklamowy z autorskimi formatami In-Image Ads. Umożliwiają one emisję reklam w zdjęciach redakcyjnych. Formaty te wykorzystują do działania sztuczną inteligencję i technologię computer vision, a także analizę semantyczną i machine learning. Pozwala to rozpoznawać elementy widniejące na zdjęciach, grafikach i wideo, a w efekcie na targetowanie kontekstowe reklam. Charakteryzują się one także wysoką efektywnością. VOX jako spółka stosuje autorskie zaawansowane algorytmy wpływające na jakość pozyskiwanego ruchu i mocno walczy z fraudami na rynku reklamowym, dlatego format ten jest w pełni bezpieczny dla reklamodawców i bardzo często wykorzystywany nie tylko w działaniach brandingowych, ale także w kampaniach marek premium takich jak Kerastase.

Materiał partnera
Autor artykułu:
Materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"