- Program Payback funkcjonuje w duchu strategii omnichannel. Szanujemy i wykorzystujemy kanał tradycyjny, jednocześnie dynamicznie rozwijając kanały digital, dbając o synergię i satysfakcję uczestników. W rozwoju ekosystemu Payback przyświecają nam idee user-centric-design, prostoty, dopasowania i spersonalizowanego podejścia, co w połączeniu z bogatym portfolio partnerów stanowi siłę i wyznacza nasz kierunek rozwoju - opisuje Anna Juchimiuk.
Poprzednio przez trzy lata pełniła funkcję menedżera ds. rozwoju usług OTT i VoD w ITI Neovision. Wcześniej pracowała m.in. przez ponad dwa lata jako senior specialist w Samsung Electronics Polska , gdzie zajmowała się m.in. współpracą z dostawcami treści oraz rozwojem usług mobilnych i Smart TV oraz przez dwa lata jako senior content specialist w Grupie Wirtualna Polska.

Anna Juchimiuk jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku psychologia, ze specjalnością psychologia ekonomiczna i psychologia zachowań konsumenckich.











