Jurczyńska odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów, udział w pracach nad przetargami, a także współtworzenie strategii rozwoju marek i produktów własnych.
Anna Jurczyńska pracuje w branży od ponad dwudziestu lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów, dla takich marek, jak: BNP Paribas, Coca Cola Hellenic, Storck, General Motors, PZU, Roche, Pekao S.A., Jeronimo Martins, Colian Jutrzenka, Kamis i inni. W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto czy Prowokator.
W agencji Streetcom na nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju Streetcom i Hash.Fm by Streetcom oraz własnej społeczności nano i micro influencerów (ponad 0,5 miliona osób) tworzenie strategii komunikacji i kreacji dla marek własnych oraz projektów klienckich, a także zarządzanie zespołami kreacji i komunikacji.












