Anna Ziętek została dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej

Anna Ziętek zarządza działaniami marketingowymi i komunikacją marki w Mennicy Polskiej. Poprzednio dyrektorem marketingu był Bartosz Grad, który zakończył pracę z końcem 2022 roku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Anna Ziętek została dyrektorem marketingu Mennicy Polskiej
Anna Ziętek

Ziętek w Mennicy Polskiej zajmuje się strategią i realizacją działań marketingowych oraz kreowaniem i wdrażaniem kompleksowej strategii komunikacji marki. Koordynuje też pracę działu i podlega bezpośrednio Katarzynie Budnickiej, prezes zarządu Mennicy Polskiej.

Wcześniej także Polskie Radio

Anna Ziętek wcześniej pracowała w Polskim Radiu, firmach Multimedia Polska/Vectra, Gedeon Richter i Audika.

Jest ekspertem w budowaniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych i marketingowych, zarządzaniu reputacją i wizerunkiem organizacji. Specjalizuje się też w opracowywaniu i wdrażaniu programów employee advocacy.

Tworzy strategie employer branding oparte głównie na social mediach i promocji marek osobistych pracowników – akcentując ich pozycję ekspercką.

Jest zwolenniczką komunikacji human 2 human.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą