Słuchacze Antyradia mogą wygrać codziennie zestawy merchu stacji, a w finale (7 listopada) nagrodę główną – samochód Subaru EV Solterra.
Aby wziąć udział w zabawie należy podać hasło dnia usłyszane na antenie oraz wskazać i uzasadnić, z jaką gwiazdą rocka wybrano by się przejażdżkę. Osoby, które chcą powalczyć o nagrodę główną, muszą dodatkowo napisać i uzasadnić, dokąd pojechałyby w taką podróż.
W półfinałach i finale wystąpią pary słuchaczy, których odpowiedzi zostaną uznane za najbardziej "odjechane" i kreatywne. Na antenie zmierzą się z podstępnymi pytaniami prowadzących stacji.
Konkursowi towarzyszy kampania, która objęła billboardy, citylighty i nośniki DOOH w miastach nadawania Antyradia, a także serwisy internetowe i media społecznościowe.
Za stronę kreatywną i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu Grupy Eurozet.












