ARBOinteractive tworzy agencję marketingu społecznościowego Tribe Guru

Działalność rozpoczyna agencja Tribe Guru specjalizująca się w marketingu społecznościowym. Firmę – kierowaną przez Erwina Wilczyńskiego – uruchomiła Grupa ARBOinteractive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie agencja Tribe Guru będzie zajmować się dla klientów tworzeniem strategii marketingowych i prowadzeniem aktywności internetowych w serwisach społecznościowych. Firma oferuje też planowanie kampanii łączących społeczności w sieci z działaniami offline. Zespół agencji liczy obecnie 5 osób, a jej szefem został Erwin Wilczyński, który dotychczas pełnił stanowisko new media managera w ARBOinteractive.

grafika

Tribe Guru ma uzupełniać portfolio Grupy ARBOinteractive, która od początku br. zajmuje się w Polsce i Czechach sprzedażą reklam w Facebooku, do czego w kwietni wydzieliła zespół Facebook Now (więcej), a pod koniec ub.r. uruchomiła agencję LogicSearch specjalizującą się w reklamie w wyszukiwarkach (więcej). – Społeczności internetowe to najszybciej rozwijająca się część marketingu internetowego, która nadal będzie ewoluowała dzięki rozwojowi technologii, a już teraz poznajemy jej rosnące możliwości w zakresie komunikacji marketingowej – przekonuje Erwin Wilczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska