ARBOmedia Polska przejmuje sieć internetową Q-NET

10 czerwca 2005 podpisana została umowa pomiędzy ARBOmedia A.G. a właścicielem firmy Q-NET Polska Sp. z o.o., firmą KONARIKA Ltd.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na mocy umowy ARBOmedia stała się 100% właścicielem sieci Q-NET. W najbliższym czasie witryny zrzeszone w sieci Q-NET zostaną zintegrowane ze strukturą ARBOmedia. Połączony potencjał obydwu podmiotów wynosi ok. 7 mln Unikalnych Użytkowników.

Po połączeniu ARBOmedia reprezentuje ponad 240 witryn internetowych, które generują 400 mln odsłon.

 - Od trzech lat następuje dynamiczny rozwój naszego polskiego oddziału.  W sytuacji kiedy rynek jest już nasycony, przejęcie to naturalny etap dalszego rozwoju. Internet w Polsce rozwija się najszybciej, wśród wszystkich krajów w regionie, dlatego rynek ten jest dla nas bardzo ważny. Kupno firmy Q-NET pozwoli nam odegrać na nim jeszcze większą rolę - twierdzi Bronislav Kvasnicka COO ARBOmedia A.G.

 - Cały dotychczasowy zespół Q-NET znajdzie się w nowej strukturze.  Po połączeniu dział Internetu tworzyć będzie 14 osób. Integracja działów sprzedaży umożliwi nam intensywniej i efektywniej docierać do coraz większej liczby klientów, zainteresowanych reklamą w Internecie. Nasz cel nadrzędny to skuteczne działanie na rzecz reprezentowanych przez nas wydawców - powiedział Marcin Woźniak, dyrektor zarządzający ARBOmedia Polska.

 - Poprzez połączenie potencjału dwóch sieci, jesteśmy w stanie zaoferować naszym Klientom propozycje nowe, ciekawsze, lepsze jakościowo i zasięgowo. Już w najbliższym czasie planujemy zaprezentować produkty, które z jednej strony w pełni wykorzystają siłę wszystkich reprezentowanych przez nas serwisów, z drugiej strony stanowić będą alternatywę dla produktów portali. Ponadto nowe serwisy w naszym portfolio dają nam większe możliwości w kreowaniu niestandardowych ofert sponsoringowych oraz zwiększają zasięg dla emisji form reklamowych dostępnych tylko w ARBOmedia - deklaruje Bartosz Drozdowski, dyrektor sprzedaży i marketingu ARBOmedia Polska

"Decyzja o wyborze potencjalnego partnera była wyjątkowo trudna. Postawiliśmy jednakże na niezależność, duże doświadczenie oraz multimediowość wśród oferowanych usług. Jednomyślnie zadecydowaliśmy o podpisaniu umowy z firmą ARBOmedia. Naszym podstawowym celem było zapewnienie wszystkim partnerom/serwisom współpracującym z Q-NET jak najlepszych przychodów z reklam. Dążyliśmy do tego, aby witryny te funkcjonowały w ramach całkowicie niezależnej struktury. Tym samym jesteśmy przekonani, że przekształcone ARBOmedia Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy zespół ARBOmedia zapewnił swoim obecnym oraz nowym partnerom jak najlepsze warunki współpracy." powiedziała Karolina Kuczera, dyrektor zarządzający firmy Q-NET.

A jaka jest Państwa opinia. Czy jest to dobre posunięcie?

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu